کد خبر : 74588

سرمربی پرسپولیس تحت هر شرایطی گل محمدی است

سرمربی پرسپولیس تحت هر شرایطی گل محمدی است

پیشکسوت خوشنام پرسپولیس اعتقاد دارد که محرومیت احتمالی یحیی گل محمدی نمی تواند درست باشد.

به گزارش خبرورزشی، محمود خوردبین با اشاره به اخبارو شایعات رسانه‌ها و فضای مجازی درخصوص محرومیت احتمالی یحیی گل محمدی گفت: من نمی‌گویم یحیی گل محمدی کاردرستی کرد که عصبانی شد اما شما ببینید سید علی داور مسابقه چه کار کرد که سرمربی آرام پرسپولیس عصبانی شد؟

وی ادامه داد: متأسفانه کمیته داوران انتخاب ضعیفی برای دربی داشت. سید مهدی سیدعلی نه توان قضاوت این دیدار را از لحاظ فنی داشت و نه مدیریت زمین را بلد بود. او با سوت‌های اشتباه خود نیمکت پرسپولیس را تا مرز انفجار رساند یا اینکه سر صحنه تعویض تیم ما کم تجربگی کرد.

مرد با تجربه پرسپولیس افزود: در دیدارهای حساس و اصلا هر مسابقه ای اصل بر رقابت جوانمردانه است. باید همه چیز جوانمردانه باشد و وقتی سعید آقایی مصدوم شد داور مسابقه می‌توانست زودتر دستور تعویض را بدهد اما بازی را به هم ریخت. پرسپولیس ۱۰ نفره گل خورد و کار از دست مربیان ما خارج شد.

خوردبین همچنین خاطرنشان کرد: روی صحبت من با کمیته داوران و فدراسیون فوتبال است که چند سالی است برای تقدیر از داوران درآستانه بازنشستگی قضاوت دربی را به آنها می‌دهد. اسم این کار خدمت یا پاداش نیست بلکه اشتباه بزرگی است. داور دربی باید آماده ترین و بهترین داور لیگ برتر باشد درحالی که سید علی از قبل هم معلوم بود درشرایط مطلوبی برای سوت زدن در دربی نیست. اگر بنابر محرومیت باشد بهتر است فدراسیون و کمیته انضباطی و داوران، سید علی داور دربی را محروم کنند که اشتباهات عجیبی داشت و باعث شد پرسپولیس ۱۰ نفره گل بخورد.

مشاور رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درپایان درخصوص شایعه مذاکرات باشگاه پرسپولیس با گزینه‌های دیگر برای جانشینی یحیی گل محمدی گفت: اصلا و ابدا این شایعات صحت نداشته و سرمربی پرسپولیس تحت هر شرایطی یحیی گل محمدی است و هیچ مذاکره ای با فرد دیگری انجام نشده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها