کد خبر : 74581

اظهارنظر عضو هیئت رییسه فدراسیون به اتفاقات دیدار ایران و لبنان

اظهارنظر عضو هیئت رییسه فدراسیون به اتفاقات دیدار ایران و لبنان

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که مشهد برای میزبانی دیدار ایران و لبنان انتخاب شد، فکر می‌کردیم به خاطر شرایط کرونا، بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، بهرام رضاییان روز چهارشنبه در واکنش به حواشی دیدار ایران و لبنان و اینکه چرا مشهد به عنوان میزبان انتخاب شد، اظهار داشت: من در مشهد نبودم که ببینم چه اتفاقاتی در این بازی رخ داد. ورزشگاه امام رضا (ع) جزو تاپ‌ترین و بهترین ورزشگاه‌های کشور است. زمانی که این شهر را برای میزبانی بازی ایران و لبنان انتخاب کردیم فکر می‌کردیم به خاطر شرایط کرونا بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا با وجود فروش بلیت به خانم‌ها، اجازه حضور آنها در ورزشگاه داده نشد، عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا فدراسیون در بیانیه‌ خود عذرخواهی نکرد؟ اظهار داشت: من هنوز این بیانیه را نخوانده‌ام و هر زمان که این بیانیه را بخوانم می‌توانم درباره آن صحبت کنم.

رضاییان در پاسخ به این سؤال که اداره فدراسیون فوتبال به صورت سرپرستی چقدر در اتفاقات تلخ مربوط به بازی ایران و لبنان نقش داشته، تصریح کرد: سرپرست فدراسیون نقش رئیس فدراسیون را دارد. در نهایت اینکه‌ امیدوارم کمک کنیم این فضا آرام شود. خدا را شکر تیم ملی فوتبال صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی داشت که اتفاق کوچکی نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها