کد خبر : 74560

با این کادر فنی پرسپولیسی در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم

با این کادر فنی پرسپولیسی در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم

پیشکسوت استقلال گفت: با این کادرفنی پرسپولیسی تیم ملی در جام جهانی قطر زنگ تفریح گروهی می‌شود که در آن قرار بگیریم.

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان و پیروزی دو بر صفر ملی‌پوشان کشورمان، همچنین عملکرد تیم ملی در دیدار مقابل این حریف اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی تیم ملی مقابل لبنان را چطور ارزیابی کردید؟

من بابت این برد به همه فوتبالدوستان کشورمان تبریک می گویم اما واقعاً حریف تیم ملی به قدری ضعیف بود که شاید تیم پیشکسوتان استقلال هم به میدان می‌رفت لااقل دو گل را به این تیم می زد. متاسفانه تیم ملی ما با این همه ستاره و لژیونر سرشناس مقابل تیمی به این برهم ریختگی و ضعیفی، فقط دو بار توانست دروازه لبنان را باز کند.

چرا چنین شرایطی برای تیم ملی به وجود آمده است؟

این را باید مسئولان فدراسیون توضیح بدهند. واقعا چرا تیم ملی قدرت واقعی اش را نشان نمی دهد. ما از قبل هم می‌دانستیم که لبنان را راحت می بریم ولی با وجود کادر فنی که بالای سر این تیم  است مشخص بود با اقتدار برنده نمی شویم. به نظر من فدراسیون و دست اندرکاران مربوط به تیم ملی باید هرچه زودتر برای کادر فنی تیم ملی تعیین تکلیف کنند.

چطور؟

باید بروند یک مربی درجه یک خارجی بیاورند یا یکی از مربیان ایرانی خوب را در راس کادر فنی تیم ملی قرار بدهند. تیم ملی ما نفرات خیلی خوب و مهره های ارزشمندی دارد. باور کنید تیم ملی روی خلاقیت بازیکنانش توانست این نتایج را بگیرد. شما ببینید، لبنان چقدر ضعیف بود که با یک پاس ۷۰ متری توانستیم با دروازه بان شان تک به تک شویم! واقعا حوصله ما از این بازی سر رفته بود. البته خوشحالیم که برنده شدیم و خوشحالیم که مردم خوشحالند. اما پتانسیل‌های تیم ملی خیلی بیشتر از این است.

با این کادر فنی پرسپولیسی در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم/ پیشکسوتان استقلال هم لبنان را شکست می داد/ اسکوچیچ برعکس کی‎‌روش بله ‎قربان‎گو است

نظرتان درباره کادر فنی تیم ملی چیست؟

متاسفانه کادر فنی تیم ملی پر شده از پرسپولیسی‌ها در حالی که ۸۰ درصد تیم‌های لیگ برتری تحت نظارت سرمربیان، مربیان و سرپرست های استقلالی هستند. در تیم ملی کمک مربی، سرپرست، مربی و همه پرسپولیسی هستند. در این دو بازی آخر هم که دیگر صعود ایران مسجل شده بود استقلالی ها را در ترکیب تیم ملی بازی دادند که مثلاً انتقادها را بخوابانند. ولی من قاطعانه می‌گویم با این تیم ملی در جام جهانی زنگ تفریح می شویم.

بازی را چطور ارزیابی کردید؟

ما در نیمه اول که عملکرد خوبی نداشتیم و تا دقایق آخر هم نتوانستیم به این تیم ضعیف گل بزنیم. آخر هم روی خلاقیت فردی و یک پاس طولی به گل رسیدیم. تاکتیک خاصی ندیدیم. نفوذ از کناره‌ها، ورود وینگرها به باکس، حمله به عمق دفاع و روش های دیگر، هیچ کدام از این کارها را از تیم‌ملی ندیدیم. تیم ملی کسی را می‌خواهد که اسم و رسم دار باشد و بتواند این نفرات شاخص را با هم هماهنگ کند.

اما صعود تیم ملی دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها مسجل شده بود؟

این به خاطر وجود بازیکنان شاخص در ترکیب تیم ملی و حریفان ضعیفش بود. در این گروه فقط یک تیم عیار فوتبالی داشت که آن هم در تهران تیم ملی را متوقف کرد و در کره جنوبی شکست مان داد. من طرفداری از کی‌روش نمی‌کنم اما او مربی بود که توصیه پذیر نبود. برعکس اسکوچیچ که کاملاً بله قربان گو است و هرچه به او بگویند را انجام می دهد. اسکوچیچ نقطه مقابل کی روش است. امیدوارم فدراسیون هر چه سریعتر فکری به حال تیم ملی بکند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها