کد خبر : 74447

قول یحیی به هواداران پرسپولیس

قول یحیی به هواداران پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازبینی صحنه ها و اتفاقات دربی تاکید کرد «سوت»ها در بسیاری موارد علیه این تیم زده شد و کاری کردند که سه امتیاز به سرخپوشان نرسید.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی در نخستین اظهار نظرش پس از اعلام دومین استعفا تاکید کرد با قدرت در هفت بازی پیش رو حاضر خواهند شد و هنوز امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر هستند.

وی در ابتدا گفت: سال گذشته سال خیلی سختی بود ولی موفقیت های خوبی داشتیم و توانستیم به پنجمین قهرمانی متوالی دست پیدا کنیم و در سوپر جام هم قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه می دانند که چقدر سختی کشیدیم و چقدر مشکلات از ابتدای فصل زیاد بود اما در مجموع فکر می کنم که فصل گذشته سال پر فراز و نشیب بود. تلاش کردیم مردم را خوشحال کنیم اما یکسری عوامل و مزاحمت هایی وجود دارد که نگذارند این تیم قهرمان شود اما این قول را به هواداران می دهم که با تمام وجودمان کار کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر تلاش می کنیم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. کار سختی پیش رو داریم. دلگرمی بازیکنان فقط هواداران هستند و امیدوار با درایت و حمایت شما بتوانیم سال را خوب شروع کنیم.

یحیی گل محمدی ادامه داد: وقتی در پرسپولیس کار می کنید فقط باید به قهرمانی فکر و تلاش کنید. این کار را ما انجام می دهیم. بالاخره هستند کسانی که بخواهند چوب لای چرخ تیم بگذارند. ما سال گذشته شاهد کارشکنی های زیادی بودیم و قبل از شروع فصل کارشکنی ها شروع شد. با این حال ما پا پس نکشیدیم و راهی که در پیش گرفتیم را ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال در مورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که همه بازیها با حضور هواداران برگزار شود. انگیزه بازیکنان با حضور هواداران بیشتر می شود. الان همه جای دنیا بازیها با تماشاگر است. وجودشان تاثیرات مثبتی روی تیم خواهد گذاشت. بیشترین ضرر را فقط پرسپولیس کرده است که هوادارانش را در اختیار نداشته است.

وی در مورد اتفاقات دربی نیز گفت: هدف اصلی ما در دربی بردن بود. همه فقط به گرفتن سه امتیاز فکر می کردیم. از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم اما اتفاقاتی در بازی رخ داد که به هدف مان نرسیدیم. من تمام صحنه ها را بازبینی کردیم. خیلی از سوت ها بی موقع بود و می خواستند نگذارند پرسپولیس برنده شود. ما خیلی اذیت شدیم و اگر قضاوت معمولی وجود داشت ما می توانستیم برنده شویم. اتفاقات تمرکز ما را بهم زد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: هنوز باید برای قهرمانی بجنگیم. هفت بازی باقی مانده است و این بازیها می تواند خیلی تاثیرگذار باشد. باید این هفت بازی را ببریم. با همدیگر می توانیم این کار را انجام دهیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها