کد خبر : 74446

تمرین ویژه پرسپولیسی ها

تمرین ویژه پرسپولیسی ها

تمرین امروز پرسپولیس با تداوم غیبت کریم باقری همراه شد.

به گزارش فارس، بازیکنان تیم پرسپولیس که در نوبت صبح امروز تمرینات سنگینی را انجام داده بودند، در نوبت بعدازظهر هم تمرینات نسبتا سنگینی را در برنامه داشتند.

* با شروع تمرین، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به تمرین راندو پرداختند. حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند زیر نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان انجام شد و در پایان هم فوتبال درون تیمی به مدت 20 دقیقه در دستور کار قرار گرفت.

* تمرین نوبت بعدازظهر هم نسبتا سنگین بود و 90 دقیقه به طول انجامید و دروازه‌بان‌ها هم که در ابتدای تمرین، اختصاصی زیر نظر داود فنایی برنامه‌های ویژه خود را انجام داده بودند، در بخش‌های بعدی تمرین، در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

* تمرین نوبت عصر امروز در هوای سرد ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و به جز ملی‌پوشان، سایر بازیکنان به طور کامل در اختیار کادر فنی بودند. سیامک نعمتی هم اختصاصی کار کرد تا بتواند هر چه زودتر در تمرینات گروهی حاضر شود.

* کریم باقری هم با وجود بهبودی بیماری کرونایش و در شرایطی که به تازگی به دبی سفر کرده بود در این تمرین غایب بود.

* در این تمرین، بازیکنان با روحیه بسیار خوب و در فضایی که حس رقابت در آنها وجود داشت، با شوخی و خنده در بخش‌های مختلف حاضر بودند. کادر فنی هم تاکید زیادی بر روی انجام صحیح تمرینات داشتند.

* با توجه به غیبت ملی‌پوشان، کادر فنی پرسپولیس، امروز پنج بازیکن تیم امید را برای انجام برنامه‌های تاکتیکی تیم، به تیم بزرگسالان اضافه کرد.

* پرسپولیس فردا (شنبه) هم در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها