کد خبر : 74436

همه چیز درباره خرید بلیت جام جهانی 2022 قطر + قیمت و شرایط خرید

همه چیز درباره خرید بلیت جام جهانی 2022 قطر + قیمت و شرایط خرید

بلیت‌فروشی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آغاز شده و دو مرحله دیگر برای هواداران فوتبال هنوز باقی مانده تا بلیت بازی‌های اولین جام‌جهانی در خاورمیانه را بخرند.

به گزارش خبر ورزشی، با نزدیک شدن به قرعه‌کشی، نحوه به‌دست آوردن بلیت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ برای مسابقات قطر را توضیح می‌دهیم.

اول خبر بد. اگر به‌تازگی جست‌وجوی بلیت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را آغاز کرده‌اید، مرحله اول فروش را از دست داده‌اید. درخواست‌های بلیت برای اولین قرعه‌کشی تصادفی بسته شده و فیفا گفته که نتیجه را زودتر از ۸ مارس به اطلاع متقاضیان نخواهد رساند. طرفداران با نگرانی صندوق ورودی ایمیل خود را در انتظار اخبار چک می‌کنند. اما اگر مرحله اول فروش را از دست دادید، نترسید؛ هنوز امیدی وجود دارد. دو مرحله فروش دیگر در راه است.

شانس بعدی خرید بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ چه زمانی است؟

مرحله دوم فروش پس از انجام قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در اول آوریل آغاز خواهد شد. مانند مرحله اول فروش، این مرحله هم شامل قرعه‌کشی انتخابی تصادفی بعد از دوره نوبتی فروش است. کانال‌های فیفا را زیر نظر داشته باشید یا برای هشدارها ثبت‌نام کنید تا چیزی را از دست ندهید.

اگر آن را از دست بدهیم؟

اگر آن را هم از دست بدهید، «مرحله فروش لحظه آخری» برای شما مناسب است. تمام چیزی که فیفا در مورد این مرحله نهایی گفته این است که این بار هم برای هر تعداد بلیتی که باقی مانده باشد، اولویت به نوبت است.

قیمت بلیت‌ها چقدر است؟

بسته به اینکه صندلی در کدام دسته باشد قیمت‌ها تغییر می‌کند؛ رده ۱ گران‌ترین و رده ۴ مقرون به صرفه‌ترین؛ اگرچه این صندلی‌ها برای ساکنان قطر رزرو شده‌اند.

برای مسابقات استاندارد مرحله گروهی، قیمت‌ها به شرح زیر است:

رده ۱: ۸۰۰ ریال قطر (۱۶۵ پوند – ۲۱۹ دلار)

رده ۲: ۶۰۰ ریال قطر (۱۲۴ پوند – ۱۶۴ دلار)

رده ۳: ۲۵۰ ریال قطر (۵۲ پوند – ۶۸ دلار)

رده ۴ و دسترسی: ۴۰ ریال قطر (۸ پوند – ۱۰ دلار)

این قیمت‌ها با هر راند حذفی بالا می‌روند و به قیمت‌های هنگفت فینال ختم می‌شوند:

رده ۱: ۵۸۵۰ ریال قطر (۱۲۰۶ پوند – ۱۶۰۶ دلار)

رده ۲: ۳۶۵۰ ریال قطر (۷۵۳ پوند – ۱۰۰۲ دلار)

رده ۳: ۲۲۰۰ ریال قطر (۴۵۴ پوند – ۶۰۴ دلار)

رده ۴ و دسترسی: ۷۵۰ ریال قطر (۱۵۵ پوند – ۲۰۶ دلار)

آیا گزینه‌های مختلف برای بلیت وجود دارد؟

بله. شما سه انتخاب دارید: بلیت‌های تک مسابقه‌ای، سری بلیت‌های چهار استادیومی یا سری بلیت‌های خاص تیمی.

بلیت‌های تک مسابقه‌ای به خودی خود قابل توضیح است. گزینه سری بلیت‌های چهار استادیومی به شما این امکان را می‌دهد که در یکی از بازی‌های چهار استادیوم مختلف جام جهانی، با انتخاب خاص روزهای مسابقه شرکت کنید. در نهایت، سری بلیت‌های خاص تیمی برای پیگیری پیشرفت یک تیم است و می‌توانید بسته به میزان اطمینان خود، گزینه‌هایی را برای سه، چهار یا هفت مسابقه انتخاب کنید.

نگران نباشید، شما همچنان می‌توانید در بازی‌هایی که تیم شما «قرار بود» در آن‌ها حضور داشته باشد، حتی اگر حذف شوند، حاضر باشید. به عنوان مثال، بلیت TST۷ به شما اطمینان میدهد که برای سه بازی گروهی کشورتان، سپس یک مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی، یک‌چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال بلیت دریافت می‌کنید.

این گزینه برای شما ۳۲۴۰ پوند (۴۲۸۲ دلار) در رده ۱، ۲۱۸۹ پوند (۲۸۸۴ دلار) در رده ۲، ۱۲۱۴ پوند (۱۵۹۹ دلار) در رده ۳، و ۳۹۵ پوند (۵۲۰ دلار) برای بلیت رده ۴ هزینه خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر و یا خرید بلیت می‌توانید به این لینـــــــــــــــــک مراجعه کنید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها