کد خبر : 74421

علیرضا بیرانوند با پرسپولیس جایگاهش را پس می گیرد؟

علیرضا بیرانوند با پرسپولیس جایگاهش را پس می گیرد؟

حالا دیگر می شود با اطمینان گفت که علیرضا بیرانوند جایگاه خود را به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران از دست داده است

بازی ایران و کره جنوبی اگر چه تاثیری در صعود تیم ملی به جام جهانی نداشت اما به هیچ عنوان یک بازی تشریفاتی هم نبود. بازی ایران با تیم هایی مانند عربستان ، ژاپن و کره جنوبی همواره از اهمیت زیادی برای فوتبال دوستان کشورمان برخوردار است و بازی دیروز علاوه بر این جنگ بر سر صدرنشینی در گروه نیز بود.

انتخاب امیر عابدزاده به عنوان دروازه بان فیکس در این بازی حساس نشان داد که اسکوچیچ به دروازه بانی که در باشگاهش بازی می کند بیشتر اطمینان دارد حتی اگر روی نیمکت علیرضا بیرانوند را هم داشته باشد.

آنچه علیرضا بیرانوند را در بازی های اخیر از دروازه تیم ملی دور کرده نیمکت نشینی های او در باشگاهش بوده است که اسکوچیچ را به فکر انداخته تا امیر عابدزاده را برای روزهای سخت پیش رو در جام جهانی آبدیده کند.

در این شرایط به نظر می رسد تنها راه برای علیرضا بیرانوند بازگشت به فوتبال ایران و فیکس شدن دوباره باشد. راهی که شاید از پرسپولیس عبور کند. بیرانوند در این مورد نظر مثبتی دارد و پرسپولیس نیز این فصل از خط دروازه ضربه خورده است. بازگشت بیرانوند به پرسپولیس در سال جام جهانی می تواند برگ برنده ای برای هر دو طرف این معادله باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها