کد خبر : 74383

حمله سنگین مدیرعامل پرسپولیس به رادوشویچ

حمله سنگین مدیرعامل پرسپولیس به رادوشویچ

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید همه اسناد پرداختی به بوژیدار رادوشویچ در این باشگاه موجود است.

به گزارش ایسنا، رضا درویش درباره بازگشت یحیی گل‌محمدی به تمرینات پرسپولیس و همچنین شکایت رادوشویچ به فیفا، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*گاهی فشارها باعث می‌شود آدم به یک باره تصمیمی بگیرید که در آن لحظه فکر می‌کند راهی به جز آن تصمیم ندارد. وقتی می‌بیند ما از قبل گفته‌ایم آن داور را برای داربی انتخاب نکنند اما انتخابش می‌کنند، از طرف دیگر همان داور هند بازیکن حریف را نمی‌گیرد و در بین دو نیمه وقتی به سینه مهدی تربی می‌زنند و داور واکنشی ندارد، با خود فکر می‌کند بنا بر این است که سر ما را ببرند. این را هم در نظر بگیرید که آستانه تحمل افراد متفاوت است.

*در سال جدید شاهد پرسپولیس متفاوت خواهیم بود. با ورود در بورس، باشگاه مثل یک اتاقک شیشه‌ای می‌شود که همه چیز در آن مشخص است و چیز ‌پنهانی وجود ندارد. دیگر از آن قراردادهایی که معلوم نیست اساسش چه بود، خبری نخواهد بود. به امید خدا بدهی‌های گذشته را هم پرداخت می‌کنیم و تیم را با قدرت برای لیگ قهرمانان آسیا در فصول آینده آماده می‌کنیم تا با یک برنامه‌ریزی قهرمان آسیا بشویم و بر بام آسیا بشینیم.

 

 

حمله شدیداللحن مدیرعامل پرسپولیس به دروازه بان شاکی؛ تو ورزشکار نیستی!/ چطور در این حد می توانی دروغ بگویی؟/ همه اسناد در باشگاه موجود است

*درباره این که رادوشویچ در شکایت خود به کمیته وضعیت فیفا ادعا کرده که پرسپولیس امضای او را روی یکی از رسیدهای دریافت پول جعل کرده است، باید بگویم برایم عجیب است یک خارجی چطور تا این حد اهل تزویر و ریا و دروغ است. او نام ورزشکار را دارد اما چنین صفتی ندارد. همه مدارک و اسناد موجود است و همه چیز مشخص است. نمی‌دادم چه کسانی پای چنین افرادی نشسته‌اند که حالا برای این که دو دلار بیش‌تر بگیرد چنین ادعایی می‌کند. همه اسناد پرداختی به رادوشویچ موجود است و ما هم موارد مورد ادعای او را و بی‌اخلاقی‌هایش را در فیفا پیگیری می‌کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها