کد خبر : 74303

پرسپولیس جواب شهر خودرو را داد

پرسپولیس جواب شهر خودرو را داد

مصطفی لشگری می‌گوید درخواست مسئولان شهرخودرو از باشگاه پرسپولیس غیرقانونی است و پرسپولیس فقط می‌تواند مبلغ تعیین شده توسط کمیته استیناف را پرداخت کند.

به گزارش ورزش سه، مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره دلیل عدم پرداخت طلب باشگاه شهرخودرو پس از توافق با رضا درویش توضیح داد: در جلسه‌ای که آقای درویش با آقای حمیداوی داشت، مطرح شد که باشگاه پرسپولیس باید ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کند؛ در حالی‌که رای کمیته استیناف ۷/۸۰۰ میلیارد تومان است. باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه شرکت دولتی است نمی‌تواند خارج از رأیی که کمیته استیناف داده، پولی پرداخت کند.

او افزود: باشگاه شهرخودرو اول می‌گفت باشگاه پرسپولیس باید ۱۲ میلیارد پرداخت کند و بعد گفت ۱۰ میلیارد. پرسپولیس نمی‌تواند ۲/۲۰۰ میلیارد بیشتر پرداخت کند چون فردا به مشکل می‌خورد و باید به نهادهای بالادستی مثل دیوان محاسبات و سازمان بازرسی پاسخ بدهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه شهرخودرو گفت: با وجود اینکه این مبلغ دیرکرد داشت و تعهد عقب افتاده بود ولی آقای درویش گفتند با اینکه این طلب و پرونده مربوط به دوران من نبوده اما با توجه به اینکه باشگاه موظف به پرداخت بدهی است؛ مصمم هستیم بدهی را پرداخت کنیم. ما چندین بار هم بعد از آن جلسه پیگیر شدیم که مدیرعاملان دو باشگاه یا نماینده حقوقی معرفی شوند و صحبت کنند ولی متاسفانه دوستان حاضر نشدند بیایند و صحبت کنند و دائما هم در رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند و تهدید می‌کنند. به جای اینکه مصاحبه کنند بیایند مشکل را حل کنیم.

لشگری با تاکید بر غیرقانونی بودن پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد عنوان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس نمی‌خواست این بدهی را پرداخت کند، حتی ۲ میلیارد تومانی که برای اولین قسط پرداخت کرد هم پرداخت نمی‌کرد. باشگاه شهرخودرو تاکید دارد ۱۰ میلیارد پرداخت شود که این کار غیرقانونی است. ما حاضریم همین الان مبلغی که کمیته استیناف رای داده را پرداخت کنیم. بارها هم به آنها گفتیم اما دوستان اصلا حاضر به برگزاری جلسه نشده‌اند و دائما در رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند. با مصاحبه و تهدید این مشکل حل نمی‌شود؛ به جای اینکه مدام در رسانه‌ها باشند؛ بیایند مشکل را حل کنیم و از رأیی که استیناف داده تمکین کنند و ما هم حاضریم که طبق همان رای بدهی را پرداخت کنیم.

او ادامه داد: نکته جالب اینکه دوستان در مذاکرات حضوری و تلفنی یک‌سری مسائل را مطرح می‌کنند و در رسانه‌ها موارد دیگری را مطرح می‌کنند. ما بارها از باشگاه شهرخودرو درخواست کردیم که نمایندگان حقوقی دو باشگاه جلسه بگذارند و این مشکل را حل کنند و ما بر اساس قانون جلو برویم اما مسئولین باشگاه شهرخودرو از این موضوع سر باز زده‌اند. ما باز هم تاکید می‌کنیم حاضریم مبلغ رای کمیته استیناف را پرداخت کنیم و هیچ مشکلی هم از این بابت نداریم اما کار غیرقانونی نمی‌توانیم انجام بدهیم و تاکید آقای درویش هم همین است. امیدواریم این دوستان به جای اینکه دائما در رسانه‌ها باشند بیایند مشکل را حل کنند.

لشگری در پایان تاکید کرد: باشگاه شهرخودرو چندین سال است که به پولش نرسیده اما آقای درویش تاکید دارد که این بدهی را پرداخت کند اما نمی‌دانیم چرا دوستان از این موضوع سر باز می‌زنند و با مصاحبه و تهدید‌ها دنبال چه اهدافی هستند. درخواست ما این است که حضوری جلسه بگذارند تا این مشکل را حل کنیم و ما هم رای کمیته استیناف را پرداخت کنیم.

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها