کد خبر : 74294

پیشکسوت پرسپولیس: گوهری کاملاً ترسیده بود

پیشکسوت پرسپولیس: گوهری کاملاً ترسیده بود

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: یک نفر پیدا شود به مردم و هواداران پرسپولیس توضیح بدهد چرا در نیمه دوم پرسپولیس عقب رفت و عقب نشینی کرد تا استقلالی که آمده بود ببازد را شکست ندهد؟

به گزارش خبرورزشی، وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس ، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال و همچنین تصمیمات کادرفنی پرسپولیس در نیمه دوم اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی را چطور دیدید؟

به نظرم یک دربی زیبا و پر هیجان بود که البته همه هیجانش به خاطر بازی زیبای پرسپولیس بود. البته فقط در یک نیمه.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

پرسپولیس تیمی‌نیست که عقب‌نشینی کند. من نمی‌دانم چرا یحیی گل محمدی در نیمه دوم تیم را اینقدر عقب کشید! در صورتی که استقلال آمده بود ببازد و برود. استقلالی که ما دیدیم از دقیقه یک آمد ایستاد و دستهایش را بالا گرفت و گفت می‌خواهم ببازم. به چنین تیمی‌نباید رحم کرد ولی پرسپولیس نیمه دوم آمد و عقب ایستاد.

به نظر شما چرا چنین تصمیمی‌گرفته شد؟

اگر می‌دانستم که به شما می‌گفتم. این را آقای گل محمدی، آقای مطهری و کادر فنی پرسپولیس باید توضیح بدهد. چه اتفاقی افتاد که یک مرتبه در نیمه دوم اینقدر عقب نشینی کردید و اجازه دادید استقلال باورش شود که تیم است.

استقلال را در حد صدرنشینی لیگ برتر دیدید؟

اگر صدرنشین لیگ برتر این تیمی‌بود که با پرسپولیس بازی کرد دیگر باید فاتحه‌ کل لیگ را خواند. از بس بچه‌ها در نیمه اول و بعد از گلی که خوردند حمله کردند و استقلال را زیر فشار گرفته بودند صدرنشین لیگ برتر نمی‌توانست نفس بکشد. من فکر کردم یک تیم لیگ یکی با پرسپولیس بازی دارد. وقتی یحیی گل‌محمدی می‌آید جلوی چنین تیمی‌عقب‌نشینی می‌کند واقعا باعث تاسف است. بازی که می‌توانستیم راحت با سه گل به بالا برنده شویم را مساوی دادیم!

استقلال آمده بود ببازد؛ فاتحه‌ لیگ را با این صدرنشین باید خواند/ آقای گل ‎محمدی این بچه بازی‌‎ها چیست؟/ گوهری پنالتی کرد/ این ۶ امتیاز جبران می‌شود

دروازه‌بان پرسپولیس در این دیدار را چطور دیدید؟

نمی‌دانم فنایی با دروازه‌بانان پرسپولیس چه کار می‌کند. پرسپولیس جای دروازه‌بانان بزرگ است. جای دروازه‌بانان شجاع است. این پسر (گوهری) کاملا ترسیده بود. خدا رحم کرد استقلال تیم نبود. یک خطای پنالتی هم شد که شانس آورد داور نگرفت.

به نظر شما برخوردش با یامگا پنالتی بود؟

بله! کاملاً زیر دو پای بازیکن استقلال زد و او را به هوا فرستاد. دروازه‌بان که اینطور کار نمی‌کند. باعث تاسف است که دروازه‌بانی پرسپولیس تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده. پرسپولیس تیمی‌نیست که دروازه‌بان نداشته باشد.

در ساعات بعد از دربی گل‌محمدی با یک استوری از همه خداحافظی کرد؟

آخر این دیگر چه فیلمی‌است؟ باید بایستد بجنگد. اصلاً آن رفتارهایی که در خلال بازی انجام داد تیم را خراب کرد. به خدا بعد از گلی که استقلال زد، می‌شد دو گل دیگر به این تیم زد. به جای اینکه بایستد تیم را جمع و جور کند رفته وسط زمین با داور بحث میکند؛ باعث خجالت است! گل وقتی پذیرفته شد دیگر بر نمی‌گردد. این چه رفتارهای بچه‌گانه ای است که گل محمدی انجام می‌دهد!

با این تساوی پرسپولیس تا چه اندازه از قهرمانی دور شد؟

هیچ اتفاقی نیفتاده. پرسپولیس همچنان بهترین تیم لیگ ایران است و این ۶ امتیاز هم به زودی جبران می‌شود. مطمئن باشید این استقلالی که من دیدم حالا همه یاد گرفتند چطور می‌توانند به این تیم گل بزنند. استقلال از این به بعد دیگر رنگ برد را نمی‌بیند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها