کد خبر : 74284

بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس چقدر جدی است؟

بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس چقدر جدی است؟

به نظر می‌رسد دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی باشگاه بواویشتای پرتغال، پایان فصل از این باشگاه جدا می‌شود.

به گزارش ایسنا، در هفته‌های اخیر و پس از عملکرد ضعیف دروازه‌بانان پرسپولیس در پرتغال، شایعات زیادی درباره بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس مطرح شد و گفته شد که دروازه‌بان ملی‌پوش به جمع سرخ‌ها باز خواهد گشت اما این شایعه چقدر رنگ واقعیت دارد؟

پیگیری خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد، از آن‌جا که بیرانوند در باشگاه بواویشتا به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان نمی‌رود و به همین خاطر جایگاهش را در تیم ملی فوتبال ایران متزلزل دیده، تصمیم گرفته است آخر فصل با جدایی از باشگاه پرتغالی به باشگاهی برود که پیش از جام‌جهانی فرصت بازی داشته  باشد.

با وجود این که شایعه شده بیرانوند با پرسپولیسی‌ها مذاکراتی هم داشته است، اما او تا به امروز صحبتی با مدیران پرسپولیس انجام نداده و تا به امروز برای مقصد بعدی‌اش تصمیمی نگرفته است اما به هرحال با توجه به شرایطی که در پرسپولیس داشته، یکی از مقاصد این بازیکن می‌تواند این  باشگاه باشد.

از آنجایی که بیرانوند با  باشگاه آنتورپ بلژیک یک فصل دیگر قرارداد دارد و الان به عنوان بازیکن قرضی در بواویشتای پرتغال بازی می‌کند، اگر قرار باشد باشگاه دیگر برود، باید بتواند رضایت نامه خود را از باشگاه بلژیکی بگیرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها