کد خبر : 74267

حمله سنگین مدیرعامل پرسپولیس به استقلال

حمله سنگین مدیرعامل پرسپولیس به استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان دربی، اتهام بزرگی به داور مسابقه تیمش با استقلال زد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که انتخاب سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور دربی 98 با واکنش تند کانال‌های هواداری استقلال در فضای مجازی روبرو شده بود، حالا نوبت به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسیده که در گفت و گو با خبرنگاران از انتخاب سیدعلی برای این بازی، انتقاد کند. البته پرسپولیسی ها کمتر به این داور اعتراض کرده بودند. فرهاد مجیدی دو فصل پیش پس از بازی فولاد – استقلال در اهواز و شکست یک بر صفر استقلال و خروج این تیم از کورس قهرمانی، علیه سیدعلی پست تندی منتشر کرد و رفاقت با او جواد نکونام را به صورت غیرمستقیم اشاره کرد. هر چند، مجیدی پس از مدت زمان کوتاهی پستش را حذف کرد!

در هر حال رضا درویش درباره پایان بازی گفته است:" من به کرات نامه زدم و گفتم داوری که شائبه‌برانگیز است و با تیم مقابل نسبت سببی دارد بهتر است انتخاب نشود اما ظاهرا منطق حاکم نیست."

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبتهایش درباره منظورش از نسبت سیدعلی با استقلال، اینگونه توضیح داده است:" منظورم نسبت فامیلی نبود. منظورم نسبت سببی بود. به خاطر همکاری‌هایی که داشتند گفتم که بهتر است انتخاب نشود. خودشان هم می دانند. وقتی بازی آنقدر حساس است چرا این کار را می کنند؟ همه اذعان دارند این سوت عادلانه نبود. مثل اینکه دوست داشتند فقط همین یک مسابقه را سوت بزنند." البته مشخص نیست چرا سیدعلی چنین اتهامی به داور بازی و باشگاه استقلال زده است.

درویش در حالی چنین اتهامی به سیدمهدی سیدعلی زده که همه در جریان آلرژی! فرهاد مجیدی به این داور هستند و سرمربی استقلال دل خوشی از قضاوتهای این داور نداشته و حالا باید دید منظور مدیرعامل پرسپولیس از نسبت داور دربی با استقلال چه بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها