کد خبر : 74242

عارف غلامی: ندیدم توپ به دستم بخورد!

عارف غلامی: ندیدم توپ به دستم بخورد!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: تا زمانی که جام را بالای سر نبردیم نمی‌توانیم بگوییم که قهرمانی‌مان صددرصد شده است.

به گزارش خبرورزشی، عارف غلامی پس از تساوی یک-یک استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی ۹۰ دقیقه است و نمی‌شود گفت بازی باخته؛ بازی باخته زمانی است که داور سوت پایان را می‌زند. خداراشکر که توانستیم بازی را مساوی کنیم. در نیمه اول به مراتب خیلی بیشتر از حریف موقعیت داشتیم و همین که روند نباختن را ادامه دادیم خداراشکر می‌کنیم، در مسیر خوبی قرار داریم و ان‌شاءالله به هدفمان برسیم.

وی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به داوری عنوان کرد: من احترام خاصی برای آنها قائل هستم و اجازه دهید درباره تیم خودمان صحبت کنم. به نظر من داوری خیلی خوب بود با اینکه بازی سنگینی بود و بعد از ۲ سال داور بازی با حضور تماشاگران را قضاوت کرد سخت بود، برای من هم که بازی می‌کردم سخت بود. من بعد از مصدومیت سنگین به بازی دربی سنگین با هوادار آمدم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره صحنه‌ای که توپ به دستش برخورد کرد، خاطرنشان کرد: من آن صحنه را ندیدم، اگر قوانین جدید داوری را ببینید، اگر توپ به یکی از اعضای بدن مدافع برخورد کند و بعد به دست بخورد هند نیست، من صحنه را ندیدم یا هند بوده و یا نبوده است.

غلامی درباره اینکه استقلال به قهرمانی خیلی نزدیک شده است، تصریح کرد: همانطور که کادرفنی و همه بازیکنان مصاحبه کردند، تا جام قهرمانی بالای دست بازیکنان ما نرود اصلا نمی‌شود گفت قهرمانی ما صددرصد شده است، ما یک هدفی داریم و وقتی به سرانجام برسد می‌توانیم بگوییم قهرمان شدیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها