کد خبر : 74238

کنایه فرهاد مجیدی به پرسپولیس | از تک موقعیت به گل رسیدند

کنایه فرهاد مجیدی به پرسپولیس | از تک موقعیت به گل رسیدند

فرهاد مجیدی می‌گوید تماشاگران دو تیم برنده این داربی بودند.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس و ادامه صدرنشینی تیمش در لیگ برتر گفت: بسیار بازی خوبی بود. پیش‌بینی ما درست درآمد. هواداران دو تیم از دیدن بازی لذت بردند. استراتژی ما برای بازی خوب بود. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. متاسفانه از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم. فکر می‌کنم پرسپولیس از تنها موقعیت خود به گل رسید. در ادامه با تغییر سیستم به گل رسیدیم. خیلی خوشحال شدم که تماشاگران در استادیوم بودند. به نظرم تماشاگران دو تیم، برنده بازی بودند.

مجیدی درباره عقب افتادن تیمش در این بازی و در ادامه تلاش برای جبران گل خورده گفت: در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم. موقعیت‌های بسیاری داشتیم. نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. به نظرم برخورد دروازه‌بان پرسپولیس با یامگا به طور صد درصد پنالتی بود. به نظرم می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و در نیمه دوم بازی را اداره کنیم که کاملا برعکس شد. پیش بینی کرده بودیم که دو تیم برای برد بازی کنند. تیمی که بیشتر موقعیت داشت، تیم ما بود.

او درباره حواشی این مسابقه و اخراج یحیی گل‌محمدی پس از عصبانیت و ورود به زمین گفت: این مساله را از آقای گل‌محمدی بپرسید. بازی برای هر دو تیم سنگین بود. مربیان تحت فشار بودند و در این شرایط ممکن است چنین اتفاقی پیش بیاید. به نظرم حواشی در جریان بازی تاثیرگذار نبود.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه تیمش روی ریل قهرمانی افتاده است گفت: اگر تیم من امروز می‌برد هم می‌گفتم تیمم باید تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگد. بازیکنانم باید بدانند که چیزی تمام نشده و باید با تمام توان بازی کنیم.

او درباره تاثیرگذاری دو بازیکن تعویضی او روی گلی که زدند و ورود دو بازیکن قد بلند گفت: نمی‌خواستیم بازی را واگذار کنیم و پرسپولیس هم در لاک دفاعی بود. سعی کردیم از آرمان و رودی برای تغییر سیستم استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

مجیدی درباره انتخاب ترکیب محتاطانه تیمش در این بازی و تغییر سیستم برای گلزنی و اینکه به نظر می‌رسید تیمش ترس از باخت داشت، گفت: ارسلان مطهری، کوین یامگا و حسین زاده، سه مهاجم هم‌زمان در زمین بودند. کدام ترکیب محتاطانه را می‌گویید؟ بازیکنانی که شرایط بهتری برای بازی داشتند، انتخاب کردم. هرکسی در شرایط بهتری بود، در ترکیب اصلی بود.

او درباره اظهارات رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درباره تاثیرگذاری داور مسابقه در جریان بازی گفت: من نباید درباره مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس نظر بدهم. سوال بعدی را بپرسید.

مجیدی در واکنش به اینکه مهاجمانش از موقعیت‌ها استفاده لازم را نمی‌برند گفت: با حرفتان موافق هستم. از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. شاید ایراد این کار با من است که بعد از گذشت چند هفته این مساله برطرف نشده است. مطمئنا روی گلزنی تیم کار می‌کنیم که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه تیمش برای دومین بار در فصل جاری از رقیبش عقب افتاد و به نظر می‌رسید برای تغییر سیستم استرس داشت، اظهار کرد: بعد از ۲۰ هفته برای دومین بار از یک تیم عقب افتادیم. جلوی صنعت نفت فقط ۳۰ دقیقه عفب بودیم. این مساله یک نکته مثبت است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر جهت نظر شخصی من این است که در نیمه اول بسیار بهتر بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم. برخلاف جریان بازی گل خوردیم. تیم ما از هفت گلی که خورده بود، چهار گل را روی ضربات ایستگاهی خورده بود و در ۲۲ هفته فقط سه گل در جریان مسابقه خوردیم. از بازیکنانم ممنونم. آنها بسیار عالی بودند. فکر کنید سه گل فقط در جریان بازی خوردیم. مجبور شدیم در نیمه دوم سیستم بازی خودمان را عوض کنیم و خوشبختانه به گل هم رسیدیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که در آستانه اتمام سال ۱۴۰۰ چه پیامی برای مردم دارد، گفت: تنها پیامی که برای مردم خوب ایران دارم، فقط سلامتی است و بقیه مسائل درست می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها