کد خبر : 74183

روزهای سیاه یزدانی و مرادمند پس از جدایی از استقلال

روزهای سیاه یزدانی و مرادمند پس از جدایی از استقلال

روزی که سیاوش یزدانی استوری افسردگی منتشر کرد، برخی به رفتار او انتقاد کردند اما با اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر رخ داده، به نظر می‌رسد که انتشار آن استوری چندان هم با حال و روز مدافع جدا شده استقلال در تضاد نیست.

به گزارش ایران ورزشی، سیاوش یزدانی که به همراه مرادمند برای گذران دوران خدمت سربازی به تیم ملوان بندرانزلی پیوسته‌اند، جایی در لیست این تیم ندارند و پیوسته از فهرست بازیکنان این تیم حذف می‌شوند.

مدافعان جدا شده استقلال درحالی این وضعیت را تحمل می‌کنند که آبی‌ها بعد از فقدان این دو هرگز وارد چالش نشدند و توانستند با همان آمار قابل قبولی که در گذشته مقابل رقبا قرار می‌گرفتند، به راه خود ادامه دهند. شاید این خبری اسفبارتر از نیمکت‌نشینی برای یزدانی و مرادمند در ترکیب ملوان باشد، اینکه از تیم جدا شده باشی و ببینی که جدایی‌ات هیچ اثر مخربی در تیم سابقت ایجاد نکرده‌ است.

ادامه این روند بدون شک یزدانی و مرادمند را از استقلال دور و دور‌تر خواهد کرد و روشن نیست که دو فصل بعد مربیان استقلال خواستار بازگشت مدافعانی باشند که نه درتیم‌شان جایگاه ثابتی دارند و نه اینکه جای خالی‌شان چندان احساس می‌شود. این وضعیت را هرگز نمی‌شد پیش از شروع لیگ بیست و یکم در ذهن تجسم کرد. اینکه روزی فرا برسد که یزدانی و مرادمند به تیم لیگ یکی منتقل شوند و حتی در آن تیم به بازی هم گرفته نشوند و بدتر اینکه جای خالی‌شان در ترکیب استقلال هرگز احساس نشود و مهره‌های جانشین براحتی بتوانند فقدان آنها را جبران کنند. شاید اگر استقلال در دربی نیز نتیجه مطلوبی در غیاب این دو بازیکن بگیرد، دیگر کسی سراغی از مدافعان جدا شده نگیرد و یزدانی و مرادمند به سمت تاریکی حرکت کنند. اوضاع اما وقتی برای یزدانی که شانس حضور در تیم ملی را هم دارد، بد‌تر خواهد شد که او از سوی دراگان اسکوچیچ نیز به تیم ملی دعوت نشود و پشت خط بماند. این تصمیم ضربه آخر را به مدافع استقلال خواهد زد. شاید اسکو این بار برای عدم دعوت از یزدانی دلیل موجهی هم داشته باشد. او از استقلال به لیگ یک رفته و برای تیمش بازی هم نمی‌کند. هیچ بعید نیست هواداران استقلال هم دیگر در مقابل دعوت نشدن یزدانی واکنشی نشان ندهند و این موضوع را نوعی بی‌احترامی به مدافعان کنونی تیم خود تلقی کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها