کد خبر : 74162

2 بازیکن پرسپولیس در تمرین با رویای تجربه یک دربی متفاوت + عکس

2 بازیکن پرسپولیس در تمرین با رویای تجربه یک دربی متفاوت + عکس

رضا اسدی و مهدی عبدی که در دربی رفت نیمکت‌نشین بودند امیدوار هستند شرایط متفاوتی را تجربه کنند.

به گزارش ورزش سه، پنجشنبه دربی برگشت این فصل درحالی برگزار می‌شود که احتمالا پرسپولیس تغییرات زیادی در ترکیب اصلی خود نسبت به دور رفت خواهد داشت. سورپرایز یحیی در پیش از دربی بازی کردن رضا اسدی بود که با دبل خود معادلات را برای حدس ترکیب اصلی برهم ریخت.

اسدی که با هیاهوی بسیار در ابتدای فصل پرسپولیسی شده بود پس از تحمل هفته‌ها نیمکت نشینی مقابل نفت مسجد سلیمان از ابتدا به بازی رفت که در بیست دقیقه نخست دو گل با ضربه سر به ثمر رساند. اتفاقی که این هافبک را دومین گلزن برتر فصل پرسپولیس با 4 گل زده کرد و شانس او برای حضور در ترکیب دربی افزایش یافت. جالب اینکه اسدی در بازی رفت کاملا نیمکت نشین بود و نتوانست بازی در شهرآورد را تجربه کند.

تصویر جالبی از تمرین پرسپولیس ثبت شده که در آن رضا اسدی کنار مهدی عبدی ایستاده و گویا در خیال‌های عمیقی برای دربی به سر می‌برند. مهدی عبدی نیز همانند اسدی در بازی رفت نیمکت نشین بود و تنها دوازده دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. عبدی که تا کنون دو گل به آبی‌ها زده تلاش می‌کند با گلزنی در دربی، 1400 را به بهترین شکل به پایان برساند. باید دید این دو بازیکن این بار جایی در ترکیب اصلی یحیی دارند یا خیر.

vfwok52z (1)

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها