کد خبر : 74150

دست نوری درد نکند خیلی به حامد لک روحیه داد

دست نوری درد نکند خیلی به حامد لک روحیه داد

پیشکسوت پرسپولیس به شکلی جالب از دروازه‌بان اول و اصلی این تیم پیش از دربی تهران حمایت کرد.

وحید قلیچ در گفت و گو با میدان نیوز، در رابطه با صحبت‌های محمد نوری پیشکسوت استقلال علیه حامد لک و تمسخر دروازه‌بان پرسپولیس پیش از دربی گفت: به نظر من نوری خوب کاری کرد که این صحبت‌ها را مطرح کرد. واقعا دست او درد نکند. صحبت‌های نوری خیلی به لک آنهم قبل از دربی روحیه داد.

وی ادامه داد: من صحبت‌های نوری را به فال نیک می‌گیرم. آن مدل صحبت کردن و به قول خودش مسخره کردن حامد لک فقط به حامد روحیه داد. حامد حالا در دربی چنان بازی کند که در یادها بماند. لک در دربی ثابت می‌کند صحبت‌های این آقا چقدر مسخره و از روی کینه بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش بهتر است لک دروازه‌بان پرسپولیس در دربی باشد یا گوهری، تاکید کرد: تصمیم گیرنده کادرفنی است اما قطعا لک بهتر است. لک تجربه بازی‌های بزرگ و دربی را دارد و می‌تواند به پرسپولیس در دربی کمک کند. همه ما هم دعا می‌کنیم که پرسپولیس در دربی کلین‌شیت کند تا در نهایت استقلال را ببرد.

قلیچ درباره نتیجه دربی هم عنوان کرد: به نظرم پرسپولیس به راحتی استقلال را می‌برد. پرسپولیس برنده دربی است و من بعد از دربی استقلالی‌ها را می‌بینم و با آن‌ها کار دارم. فعلا آرامش پرسپولیس مهم است و مطمئن هستم هم استقلال را می‌برد و هم قهرمان لیگ می‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها