کد خبر : 74125

رفیق جدید وحدت و منوچهر در پرسپولیس + تصاویر

رفیق جدید وحدت و منوچهر در پرسپولیس + تصاویر

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس می‌گوید هنانوف و صفروف دو بازیکن تاجیکستانی این تیم خیلی به او کمک کردند.

به گزارش خبرورزشی، شرزود تمیروف مهاجم ۲۳ ساله و ازبکستانی پرسپولیس که به تازگی خریداری شده در بازی مقابل صنعت نفت برای اولین بار در تیم جدیدش به میدان رفت و در بازی قبلی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان هم در ترکیب اصلی سرخ پوشان قرار گرفت. عملکرد این بازیکن در همان بازی اول آنقدر خوب بود که خیلی از نگاه‌ها را به خود جلب کرد و تحسین هواداران پرسپولیس و کارشناسان را هم در پی داشت. شرزود مهاجمی بسیار جنگنده و شجاع نشان داد و اگر همین روند را بتواند ادامه دهد می‌تواند آینده‌ای درخشان در پرسپولیس داشته باشد. در آستانه دربی بزرگ پایتخت به سراغ این بازیکن ازبک رفتیم تا در خصوص مسائل مختلف گفت‌وگویی انجام دهیم. صحبت‌های مهاجم جدید پرسپولیس با خبرورزشی را در ادامه می‌خوانید.

بعد از نمایش خوب در آبادان در دیدار قبلی در ترکیب اصلی قرار گرفتی. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب من به لحاظ بدنی شرایط خوبی داشتم و با آمادگی کامل به پرسپولیس آمادم. سرمربی تیم تصمیم گرفت در بازی مقابل صنعت نفت از ابتدا در ترکیب نباشم ولی در بازی بعدی فیکس بازی کردم. خوشحالم که توانستم برای تیم جدیدم بازی کنم و امیدوارم در ادامه هم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

برد مهمی هم مقابل نفت مسجد سلیمان بدست آوردید.

خب با توجه به شرایط جدول و البته باخت تلخی که در بازی قبل متحمل شدیم باید این بازی را می‌بردیم تا اختلافمان با صدر جدول بیشتر نشود. فکر می‌کنم نمایش بسیار خوبی هم داشتیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. در مجموع هدفمان گرفتن ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم و از این بابت خوشحالیم.

به نظر می‌رسد خیلی زود در ترکیب تیم جا افتادی و هواداران پرسپولیس هم علاقه زیادی به تو پیدا کردند. نظرت در این خصوص چیست؟

هواداران پرسپولیس خیلی لطف دارند و خوشحالم که از من و تیم حمایت می‌کنند. آن‌ها خیلی با محبت هستند و هرکجا من را می‌بینند انرژی مثبت می‌دهند و برخورد گرم و صمیمی با من دارند. برای من خیلی مهم است که بتوانم خوب بازی کنم و مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم.

در این مدت کوتاهی که به ایران آمدی، جو پرسپولیس را چطور دیدی؟

جو بسیار خوبی در تیم ما حاکم است و همه با احترام با یکدیگر برخورد می‌کنند. صمیمیت در تیم ما بسیار زیاد است و همه این موضوع را به خوبی می‌دانند. شاید همین نکته باعث شده که کل تیم یکدل و متحد باشد و برای موفقیت پرسپولیس بجنگیم. در تیم ما همه از هم حمایت می‌کنند و این نکته بسیار مهمی در فوتبال است.

رد پای روسیه در پرسپولیس/ از باخت متنفرم و طاقتش را ندارم/ گلزنی در دربی فوق‌العاده است/ پرسپولیس ذاتاً برنده است

از انتخاب پرسپولیس راضی هستی؟

قطعا راضی هستم. خیلی خوشحالم به فوتبال ایران آمدم و برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنم. فوتبال ایران در سطح آسیا شناخته شده است و خیلی‌ها تیم ملی ایران و پرسپولیس  را می‌شناسند. پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا است و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این باشگاه بازی کنند. من بعد از جدایی از پاختاکور به دنبال یک تجربه جدید بودم و دوست داشتم فوتبالم را در خارج از ازبکستان دنبال کنم. وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید خیلی خوشحال شدم و تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد امضا کنم و در حال حاضر هم خیلی از انتخابم راضی هستم.

آن‌هایی که در آبادان بودند، دیدند که بعد از پایان بازی بسیار عصبانی بودی. دلیل ناراحتی تو چه بود؟

دلیل ناراحتی و عصبانیت من باخت تیمم بود. رک بگویم از باخت متنفرم و اصلا طاقت شکست را ندارم. نه تنها من، بلکه کل تیم از این شکست ناراحت و عصبانی بودند. ما مستحق باخت نبودیم و لیاقت ما در بازی مقابل صنعت نفت حداقل یک امتیاز بود. در آن بازی بدشانس بودیم و شکست بدی خوردیم. سابقه، نتیجه و قهرمانی‌های پرسپولیس نشان می‌دهد که این تیم ذاتا برنده است و شخصیت برنده بودن را دارد. تیم ما به باختن عادت ندارد و به همین دلیل همه بچه‌ها ناراحت بودیم.

حتما می‌دانی مهم‌ترین بازی فصل در فوتبال ایران چند روز دیگر برگزار خواهد شد. در مورد دربی تهران چه می‌دانی؟

چیزهای زیادی در مورد این بازی شنیدم. می‌دانم بازی با استقلال برای هواداران و کل تیم خیلی مهم است. دربی مهم‌ترین بازی برای هواداران است و هیچکس نمی‌خواهد در این بازی بزرگ بازنده باشد. شک نکنید با تمام وجود می‌جنگیم تا بتوانیم این بازی را ببریم. امیدوارم بازی خوبی شود و همه لذت ببرند ولی ۳ امتیاز بازی به ما برسد.

قول گلزنی در دربی را به هواداران می‌دهی؟

در فوتبال نمی‌شود قول گلزنی یا قهرمانی داد ولی قول می‌دهم اگر در زمین بازی باشم با تمام وجود تلاش کنم تا تیمم برنده بازی شود. ضمن اینکه اگر هم گل بزنم فوق العاده خواهد بود و قطعا تلاشم را برای گلزنی خواهم کرد.

رد پای روسیه در پرسپولیس/ از باخت متنفرم و طاقتش را ندارم/ گلزنی در دربی فوق‌العاده است/ پرسپولیس ذاتاً برنده است

پرسپولیس می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟

پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و هر سال برای قهرمانی تلاش می‌کند. امسال هم نتایج خوبی گرفته و همه در این تیم سعی خودشان را می‌کنند تا بتوانند قهرمان شوند. من هم به اینجا آمدم تا به پرسپولیس کمک کنم و بتوانیم در پایان فصل به هواداران هدیه بدهیم. باید روی بازی‌های خودمان تمرکز لازم را داشته باشیم و بتوانیم اختلاف امتیاز با صدر جدول را جبران کنیم و در پایان فصل قهرمان شویم. خودم خیلی دوست دارم با پرسپولیس قهرمان شوم و جام بگیرم.

توانستی با بازیکنان پرسپولیس ارتباط برقرار کنی؟

حرف زدن به زبان انگلیسی کمی‌برایم مشکل است. به همین دلیل وحدت هنانوف و منوچهر صفروف چون به زبان روسی مسلط هستند در بسیاری از مواقع به من کمک می‌کنند. آن‌ها دوستان خوب من هستند و به خاطر کمکشان از آن‌ها تشکر می‌کنم. به خصوص منوچهر که زبان ازبکستانی را هم بلد است راحت با او ارتباط برقرار می‌کنم. با سایر بازیکنان تیم و اعضای کادرفنی هم ارتباط خوبی دارم ولی وحدت و منوچهر دوستان نزدیک من در پرسپولیس هستند.

زندگی در تهران چطور است؟

واقعیت این است که فرصتی نداشتم تا بتوانم شهر را ببینم ولی تهران شهری زیبا، بسیار مدرن و با مردمانی خونگرم است. خوشحالم اینجا هستم ولی ترافیک وحشتناک تهران در این روزها کمی‌اذیت می‌کند و من مجبورم مدت زمان زیادی در ترافیک بمانم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها