کد خبر : 74087

استقلال از هر جا بزند، لک گل می‌خورد!

 استقلال از هر جا بزند، لک گل می‌خورد!

به مانند همیشه از چند روز به دربی مانده کری خوانی هواداران و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس هم شروع شده است.

 محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دربی پیش رو گفت:«این یکی از جذاب‌ترین دربی‌ها خواهد بود. کاش تماشاگران هم حضور داشتند. این همه جمعیت در جاهای گوناگون هستند. نمی‌دانم چرا تماشاگر در ورزشگاه نباید باشد. ما فقط به عشق هوادار ورزشگاه می‌رفتیم. من اعتقاد دارم که باید تماشاگر به ورزشگاه برود. دربی حساسی است. پرسپولیس به شدت از استقلال می‌ترسد و با لرز مقابل ما حاضر می‌شود. به نظر من این بازی را استقلال با اختلاف گل بالا می‌برد. من نذر کردم حامد لک در دروازه پرسپولیس باشد. مهاجمان استقلال از هرجا بزنند، لک گل می‌خورد.»

رافائل سیلوا چطور بود؟ این سؤالی است که محمد نوری به آن پاسخ می‌دهد:«بازیکن باتجربه‌ای است وتمرکز عالی دارد. خرید این بازیکن از نان شب هم برای ما واجب‌تر بود. در زمان  بموقعی به ما اضافه شد. خیلی خوب است.»

چرا همیت میان پیشکسوتان استقلال کم شده؟ نوری درباره این سؤال گفت:«ما عشق‌مان استقلال است. اگر اسم و رسمی داریم به خاطر هواداران است. پیشکسوتان باید حواس‌شان باشد. شیطنت می‌شود. پیشکسوتان باید حواس‌شان باشد خارج از عرف استقلال نباشد. امیدوارم همه حمایت کنند. البته عیب و ایرادی هم دراستقلال وجود دارد. اما شخص نباید مهم باشد. الان هم روزهای سختی را سپری می‌کنیم. خیلی‌ها علیه استقلال شدند. اما خدا را شکر ما خوب نتیجه گرفتیم. امیدوارم دربی را ببریم.»

پیشکسوت استقلال درباره خصوصی‌سازی نیز این جملات را به زبان آورد:«به خصوصی‌سازی اعتماد ندارم. 20 سال است سرکار گذاشته‌اند. الان برای تعلیق نشدن این کارها را انجام می‌دهند. دارند با احساسات هواداران بازی می‌کنند. بعید می‌دانم درست شود. پشت صحنه تیم دست همان اشخاص خواهد بود.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها