کد خبر : 74070

مجیدی لاغر بوده به شما چه آقای منصوریان؟

مجیدی لاغر بوده به شما چه آقای منصوریان؟

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال اینقدر تیم خوبی است که حتی اگر در دربی هم شکست بخورد باز هم می تواند امید اول قهرمانی باشد.

به گزارش خبرورزشی، حسین فرزامی بازیکن دهه ۴۰ و ۵۰ تیم استقلال و از مدیران اسبق همین باشگاه در گفتگو با خبر ورزشی، درباره کدورت به وجود آمده بین منصوریان و مجیدی، دربی پیش رو، نبود کمک داور ویدیویی در لیگ برتر و مسائلی از این دست اظهاراتی را مطرح کرد.

دربی را چطور پیش بینی می کنید؟

در این مسابقه شرایط هر دو تیم همیشه برابر است، ولی حالا که استقلال ۶ امتیاز بیشتر از رقیبش دارد یک پوئن مثبت برایش محسوب می‌شود تا با آرامش و استرس کمتری بازی کند.

پیش‌بینی تان از نتیجه بازی چیست؟

به نظر من بازی مساوی می شود. احتمالاً یک – یک می شود ولی اگر زود گل رد و بدل شود شاید گل ها بیشتر هم باشند ولی آخر مساوی می شود.

با نتیجه مساوی بازهم استقلال می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد؟

این استقلالی که من می بینم حتی اگر دربی را هم ببازد در بازی‌های بعدی همه را می برد و قهرمان می شود. اما این یک شرط دارد.

چه شرطی؟

اینکه داور دربی، استقلال را نبازاند! تیم داوری نباید طوری قضاوت کند که حقی از استقلال ضایع شود. متاسفانه شرایط قضاوت ها در لیگ ما مثل سایر مسائل لیگ مان غیرحرفه‌ای است.

به یاد دارید در بازی رفت که کمک داور ویدیوی نبود تا صحنه برخورد فرجی و رودی ژستد را بازبینی کند چه حاشیه هایی بوجود آورد؟

بله! آقایان آن زمان گفتند تا بازی برگشت VAR می آوریم، ولی هنوز رفته اند که بیاورند. اینها از ضعف وزارت ورزش است. از ضعف فدراسیون فوتبال است. یعنی چی که پول نداریم؟ پول را تامین کنید. این همه پول در این فوتبال ریخته، چرا یک کمک داور ویدیویی نمی آورید!

مجیدی لاغر بوده به شما چه آقای منصوریان؟/ استقلال دربی را ببازد هم قهرمان می شود/ VARندارید دربی را در دوبی برگزار کنید

خبر دارید که هنوز معلوم نیست دربی با تماشاگر باشد یا نه؟ ظاهراً وزارت بهداشت مجوز قطعی را صادر نکرده؟

اصلاً به وزارت بهداشت چه ارتباطی دارد؟ همه دنیا فوتبالش را با تماشاگر برگزار می کند. مگر فوتبالیست ها می روند به دکترها بگویند فلان آمپول را برای بیمارت تجویز کن که دکترها خودشان را داخل کار فوتبالی ها می‌کنند؟ به خدا اینها همه از ضعف فدراسیون فوتبال است.

فکر می‌کنید نبود کمک داور ویدیویی در بازی برگشت مشکل‌ساز شود؟

قطعاً مشکل ساز میشود. بازی به این حساسی، با استرس بالا حتماً VAR لازم دارد. اگر نمی‌توانید بیاورید لااقل این بازی‌های حساس را در دبی یا دوحه برگزار کنید تا ضعف تان را از این طریق پوشش بدهید. شما که نمی‌توانید دو تا دوربین و یک ال سی دی برای چند تا داور بیاورید، بهتر است در فدراسیون تان را گل بگیرید. واقعاً باید در این فدراسیون را گرفت که نتوانسته چهار تا دوربین در استادیوم ها کار بگذارد. چرا اینقدر دردسر برای تیم ها به خصوص استقلال به وجود می آورید!

در جریان صحبت های منصوریان در مورد مجیدی قرار گرفتید؟

واقعا از دست منصوریان ناراحت شدم. این رفتارها در شأن مربیان لیگ برتری نیست. چرا درباره فرهاد مجیدی اینگونه حرف زده؟ شاید مجیدی به هر دلیلی او را ندیده و یا اصلا اگر هم عمداً نرفته جلو سلام کند منصوریان نباید این حرف‌ها را می‌زد. مجیدی پول نداشته خانه اجاره کند حرف قشنگی نیست! خوب نیست آدم فقر و مشکلات دوستانش را در جمع با صدای بلند بگوید. یا گفته مجیدی که آمد استقلال لاغر بود خب به شما چه که لاغر بود یا چاق بود! مگر لاغری عیب است؟ ما از رضا عنایتی لاغرتر در استقلال داشته ایم؟ من که به یاد نمی آورم، ولی همین رضا عنایتی بهترین آمار گلزنی را در استقلال دارد و از نظر اخلاقی یکی از بهترین های تاریخ این باشگاه است. منصوریان باید از مجیدی عذرخواهی کند و از دلش دربیاورد.

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها