کد خبر : 74046

تولید معضل جدید در پرسپولیس با سیاست اشتباه کادرفنی / اوج استرس در سنگر سرخ

تولید معضل جدید در پرسپولیس با سیاست اشتباه کادرفنی / اوج استرس در سنگر سرخ

پرسپولیسی‌ها وارد فاز تازه‌ای از اتفاقات شده‌اند. آنها درون دروازه دچار افت هستند و این موضوع را به هیچ عنوان نمی‌توان کتمان کرد.

به گزارش ایران ورزشی، حامد لک در فصل قبل، عملکرد خیره‌کننده‌ای در آسیا داشت و بهترین گلر لیگ قهرمانان 2020 شد.

 او در لیگ نیز، بیشترین کلین‌شیت را ثبت کرد تا از نگاه کارشناسان، عنوان بهترین سنگربان فصل را از آن خود کند اما چرا حالا به این روز افتاده که قادر به دور کردن شوت‌های ساده نیست و در خروج‌هایش دچار تردید و اشتباه می‌شود؟ این سؤالی است که باید کادرفنی جواب آن را بدهد. گویا به حامد گفته بودند قراردادت را تمدید کن چون گلر اول تیم هستی و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانی بازی کنی اما هفته بعد، نیمکت‌نشین شد تا جای خود را به احمد گوهری بدهد. 

عملکرد گوهری مقابل مس رفسنجان چندان دلچسب نبود تا لک دوباره به دروازه بازگردد و مقابل صنعت نفت بازی کند. عملکرد او برابر صنعت نفت واقعاً تعجب‌برانگیز بود و باعث شد تا کادرفنی تصمیم جدیدی بگیرد و دوباره گوهری را برگرداند. دروازه‌بان جدید پرسپولیس برخلاف لک، توانایی بالایی برای بازی با پا دارد و حتی مهاجمان حریف را دریبل می‌کند اما اعتمادبه‌نفس خوبی نشان نداده و شاید گلی که پرسپولیس دریافت کرد را بتوان به عملکرد بد او نسبت داد.

اتفاقی که افتاده، حالا باید مورد بررسی قرار گیرد. سیاست اشتباه کادرفنی باعث شده با تولید یک معضل جدید برای پرسپولیس مواجه باشیم: «ساخت استرس درون دروازه!» حالا لک و گوهری در بدترین وضعیت خود بسر می‌برند و این در حالی است که روز پنجشنبه پیش‌رو، سرخپوشان پایتخت باید مقابل استقلال صدرنشین بازی کنند و در این بازی، گل نخوردن است که برنده را تعیین خواهد کرد. 

یعنی سرخپوشان اگر به‌دنبال کسب برد هستند، نباید گل بخورند. البته ضعف دیگر پرسپولیس، گلزنی است که هنوز نتوانسته از این بحران عبور کند. 

ممکن است هر دروازه‌بانی اشتباه کند و گل بد دریافت کند اما این مهاجمان و سیستم تهاجمی تیم است که باید گل‌های خورده را جبران کند.

 حالا سؤال اینجاست که کادرفنی چطور می‌خواهد این استرس اوج‌گرفته را کنترل کند؛ به حامد لک اعتماد می‌کنند تا برابر استقلال به میدان برود یا قرار است شاهد یک اتفاق ویژه یعنی بازی دادن به گلر دوم تیم مقابل استقلال صدرنشین در دربی باشیم؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها