کد خبر : 74035

واکنش عجیب فرهاد مجیدی به صحبت های منصوریان

واکنش عجیب فرهاد مجیدی به صحبت های منصوریان

در سال های اخیر هر بار سرمربیان استقلال به دلیلی جای خود را به فرهاد مجیدی داده بودند بازیکنان استقلال در آستانه بازی دربی از سوی کادر فنی ممنوع المصاحبه می‌شدند.

به گزارش خبرورزشی، در فاصله کمتر از ۴ روز تا برگزاری دربی نود و هشتم پایتخت اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال منعی برای مصاحبه با رسانه‌ها ندارند. این در حالی است که طی سال های گذشته (به ویژه بین دو تیم پرسپولیس و استقلال) در تیم آبی پایتخت اغلب اوقات کادر مدیریتی و یا فنی تیم، بنا به دلایل خاص، مربوط به حساسیت مسابقه دربی از بازیکنان و مربیان می خواستند با رسانه‌ها مصاحبه نکنند تا اعضای تیم در آرامش و بدون هیچ گونه تنشی به دربی برسند.

حالا و در شرایطی که تیم استقلال با ۵۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و پنجشنبه این هفته باید مهمان پرسپولیس در بازی هفته بیست و سوم باشد از اردوگاه استقلالی ها خبر می رسد سرمربی این تیم هیچ ممنوعیتی برای مصاحبه کردن اعضای تیمش با رسانه ها را در نظر نگرفته است.

این در شرایطی است که اعضای این تیم (اعم از مربیان و بازیکنان) خودشان به منظور حفظ آرامش و تمرکز بیشتر روی مسابقه حساس این هفته شان تصمیم گرفته اند دور از فضای رسانه‌ای بیش از همیشه مشغول تمرین و تمرکز برای دیدار مقابل پرسپولیس باشند. این در حالی است که با اظهارات علیرضا منصوریان علیه فرهاد مجیدی پیش بینی می شد که افرادی مانند بهزاد غلامپور یا دیگر نفرات کادر فنی استقلال در توضیح ماجرای مورد نظر منصوریان حرف بزنند. ولی ظاهرا همه اعضای تیم در نظر دارند هیچ واکنشی نسبت به اتفافات روز باشگاه و لیگ نداشته و فقط به دربی فکر کنند.

ناگفته نماند؛ دیدار این دو تیم روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در استادیوم آزادی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها