کد خبر : 74001

ماجرای عجیب تعصب سنگین بازیکن پرسپولیس + عکس

ماجرای عجیب تعصب سنگین بازیکن پرسپولیس + عکس

بازیکن ازبکستانی پرسپولیس بعد از باخت به صنعت نفت بسیار عصبانی بود و همین عصبانیت باعث مصدومیت او شد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس شب خوبی در آبادان نداشت. از اشتباه مرگبار حامد لک گرفته تا فرصت سوزی مهاجمان این تیم و البته بازی ضعیف هافبک‌ها. با این حال نمایش پرسپولیس مقابل صنعت نفت، یک نکته امیدوار کننده هم داشت.

شرزود تمیروف مهاجم ۲۳ ساله و ازبکستانی پرسپولیس که به تازگی خریداری شده بعد از تنها چند جلسه تمرین به تیم راهی آبادان شد تا به تیم جدیدش کمک کند. صبح بازی مقابل صنعت نفت از سوی سازمان لیگ کارت بازی این بازیکن صادر شد و مجوز بازی به تمیروف داده شد تا پرسپولیس را همراهی کند.

در ابتدای نیمه دوم و در حالی که پرسپولیس با یک گل از حریف خود عقب بود، یحیی گل محمدی مهاجم جدید تیمش را به جای شریفی به زمین فرستاد. تمیروف هم با اینکه اولین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام می‌داد و هماهنگی زیادی هم با بازیکنان نداشت، توانست رضایت کادرفنی و هواداران پرسپولیس را جلب کند. تمیروف در بازی با صنعت نفت بسیار جنگنده نشان داد و روی توپ‌های هوایی و البته شوتزنی هم خوب کار کرد. این مهاجم جوان ازبکستانی که سابقه بازی برای پاختاکور را هم در کارنامه دارد، در آخرین لحظات مسابقه حتی یک توپ را به تیر دروازه حریف زد و نشان داد پرسپولیسی‌ها می‌توانند به آینده این بازیکن امیدوار باشند.

با این حال تمیروف در آبادان و بعد از پایان بازی اتفاق عجیبی را رقم زد. او که اولین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام می داد، اصلا دوست نداشت در این دیدار بازنده باشد. شرزود که بعد از شکست پرسپولیس به شدت عصبانی بود، در رختکن با مشت به دیوار کوبید و از ناحیه دست دچار آسیب جزئی شد.

بعد از این اتفاق مهاجم ازبک مجبور شد دستش را باندپیچی کند که تصویر آن را می بینید.

 

اتفاقی عجیب درباره مهاجم جدید پرسپولیس که پنهان ماند/ ماجرای عصبانیت و مشتی که زده شد شیرزد که بعد از شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت به شدت عصبانی بود در رختکن با مشت به دیوار کوبید و از ناحیه دست دچار آسیب جزئی شد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها