کد خبر : 73997

راز شوت نزدن داوود فنایی در تمرین پرسپولیس فاش شد

راز شوت نزدن داوود فنایی در تمرین پرسپولیس فاش شد

هفته گذشته حامد لک و داوود فنایی، گلر و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس آماج حملات هواداران این تیم قرار گرفتند.

به گزارش خبرورزشی، طرفداران پرسپولیس حامد لک را عامل اصلی شکست این تیم در آبادان و ایجاد فاصله ۶ امتیازی با استقلال می‌دانند و در این میان داوود فنایی را نیز در فضای مجازی مورد انتقاد خود قرار دادند. یکی از این انتقادات نحوه تمرینات داوود فنایی برای گلرهای پرسپولیس است.

اولین بار وحید قلیچ گلر اسبق پرسپولیس به رازی در تمرینات این تیم اشاره کرد و گفت: من شنیدم داوود فنایی در تمرینات نمی‌تواند زیاد شوت بزند و بیشتر با دست گلرهایش را تمرین می‌دهد. اگر او به دلیل مشکل پایش نمی‌تواند شوت بزند بهتر است یک کمک دروازه‌بان جوان تر بیاورد که شوت بزند.

ادعایی که ظاهرا بیراه هم نیست. درهمین ارتباط شنیدیم داوود فنایی به دلیل مصدومیت کهنه زانوی خودش نمی‌تواند شوت‌های محکمی هنگام تمرینات به گلرهایش بزند اما...

او این نقیصه را با استفاده از خود گلرها جبران می‌کند. همیشه در تمرینات پرسپولیس ۳، ۴ دروازه‌بان حضور دارند که یکی از آنها به ترتیب پشت توپ ایستاده و با نظر داوود فنایی شوت می‌زند!

داوود فنایی به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس سعی کرده است مشکل زانوی خودش را از طریق شاگردانش حل کند هرچند این مشکل جدیدی نیست. چند سال پیش حمید بابازاده مربی گلرهای استقلال نیز با مشکلاتی در این زمینه مواجه شده بود و نمی‌توانست به دلیل مصدومیت شوت بزند اما با استفاده از یک کمک مربی دروازه‌بانی این مشکل را مرتفع کرد.

همچنین داوود فنایی تلاش می‌کند با تمرینات متنوعی که برای دروازه‌بان‌های پرسپولیس در نظر می‌گیرد مشکل شوت زدن را جبران کند. او که سابقه دروازه‌بانی در پرسپولیس و حتی رقابت با احمدرضا عابدزاده را در کارنامه دارد در تمرینات تیمش از توپ تنیس، عینک دودی و چشم بند استفاده کرده و سعی می‌کند تمرینات مدرن و متنوعی برای شاگردانش در نظر بگیرد.

فنایی به تازگی و پس از اعتراض شدید هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از آنها بابت شکست اخیر برابر تیم علیرضا منصوریان و اشتباه عجیب حامد لک عذرخواهی کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها