کد خبر : 73995

تمدید قرارداد در پرسپولیس، ممنوع!

تمدید قرارداد در پرسپولیس، ممنوع!

با نظر یحیی گل محمدی و تصمیم رضا درویش مذاکره با بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد تا پایان دربی ممنوع شد!

به گزارش خبرورزشی، 10 بازیکن از جمع قرمزها در پایان فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید: سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان.

هر چند برخی از این نفرات دیگر مد نظر یحیی گل محمدی برای فصل آینده نیستند و باید باشگاه جدید خود را انتخاب کنند.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرافتخار سرخ‌ها که این روزها عملکرد قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس داشته است اما به هر حال امضای قرارداد جدید با او، نکته‌ای است که شاید بحث درباره آن تا پایان فصل هم ادامه داشته باشد و یک تصمیم مهم از سوی یحیی گل‌محمدی است.

عیسی آل‌کثیر نیز به دلیل مصدومیت، وضعیت پیچیده‌ای دارد و نکته مهم درباره او این است که باوجود گذشت چند هفته از آسیب دیدگی رباط صلیبی، هنوز راضی به عمل جراحی نشده و شاید همین موضوع دوره نقاهتش را طولانی تر کند. رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی هم شاید شانس کمتری برای دعوت به باشگاه و تمدید قرارداد داشته‌ باشند.

شاید مهم‌ترین نفرات مهدی ترابی و میلاد سرلک باشند. مدیربرنامه‌های اولی شرط وصول طلب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی قدیمی را مطرح و از رضا درویش جواب مثبت گرفت. میلاد سرلک اما هنوز هم به فکر لژیونر شدن است و بعید می‌دانیم به این راحتی هم راضی به تمدید قراردادش شود. همچنین سعید آقایی که شرط مالی دارد و چنانچه با آن موافقت شود حاضر به تمدید خواهد بود.

با تمام این تفاسیر یحیی گل محمدی و رضا درویش به این جمع بندی رسیده اند که ادامه مذاکرات برای تمدید قرارداد ممکن است تمرکز این بازیکنان را در آستانه دیدار حساس با استقلال برهم بزند.

خیلی‌ها معتقدند قهرمان لیگ بیست و یکم از دل دربی پیش رو بیرون خواهد آمد و به نظر می‌رسد تصمیم مشترک مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس برای موکول کردن ادامه مذاکرات برای تمدید به آینده، منطقی و درست باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها