کد خبر : 73994

بازیکنانم از اسم پرسپولیس ترسیدند

بازیکنانم از اسم پرسپولیس ترسیدند

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: نگاهی که به ما دارند، نگاه حقیرانه تری است و اگر قضاوتی هم می‌کنند همان شکلی است.

به گزارش فارس، محمود فکری پس از شکست 2 بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس بابت برد تبریک می‌گویم. بچه های ما تمام تلاش خود را کردند و بازی خوبی را انجام دادند و متاسفانه تمام تلاش ما این است که شخصیت له شده بازیکنان در نیم فصل اول را باز گردانیم. دو گل اول را روی نداشتن اعتماد به نفس خوردیم و بچه ها از نام پرسپولیس ترسیدند. وظیفه داده بودیم که در ضربات ایستگاهی چه کار کنند، اما نشد.

وی ادامه داد: در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم، اما روی جوانی و کم تجربگی نتوانست گل بزند. نیمه دوم پایاپای بود و حتی شاید ما بهتر بود و موقعیت های بیشتری را ایجاد کردیم.  می توانستیم مساوی هم کنیم، اما توان فنی ما بیشتر از این نبود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: باید در ادامه کار امتیازهای لازم را بگیریم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

فکری در مورد عملکرد داوری گفت: وقتی تیم مقابل پرسپولیس یا تیم های بزرگ دیگر است نگاه داوران به سمت آنها است. در هفته گذشته هم گفتم نگاهی که به ما دارند، نگاه حقیرانه تری است و اگر قضاوتی هم می‌کنند همان شکلی است. به ما که می‌رسند، قوانین فوتبال در بازی و قضاوت نقش دارد و برای حریفان ما و تیم های بزرگ اجازه می دهند کار ادامه پیدا کند. اینها مسائلی است که در فوتبال ما وجود دارد، اما در مجموع بازی مورد خاص آنچنانی نداشت و اینطور نبود که تیمی براساس اشتباه داوری برنده یا بازنده شود. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها