کد خبر : 73961

مثلث خطرناک مقابل پرسپولیس

مثلث خطرناک مقابل پرسپولیس

پرسپولیس که برابر صنعت‌نفت و سرمربی استقلالی اش دومین شکست فصل را پذیرفت و از مسیر قهرمانی دور شد، برای این که بتواند به جاده برگردد و همچنان امیدوار باشد باید دو پیروزی بزرگ کسب کند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با شکست دو بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر اختلاف ۶ امتیازی با استقلال تهران صدرنشین فعلی مسابقات پیدا کرد تا دیدارهای بعدی هر دو تیم حساسیت دو چندان پیدا کنند.

یحیی گل محمدی در حالی بدترین شکست خود را از زمان حضور روی نیمکت این تیم مقابل شاگردان علیرضا منصوریان تجربه کرد که تقابل او با مربیانی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند همیشه چالش جدی برایش بوده است.

خطیبی زهر ریخت

رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در دو بازی که با پرسپولیس در اراک داشت توانست قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر را شکست دهد تا نشان دهد می‌تواند برای گل محمدی خط و نشان بکشد.

خطیبی که سابقه حضور کوتاه مدت در استقلال تهران را داشت توانست تفکرات گل محمدی را نقش بر آب کند تا کری خوانی آبی‌ها برای سرمربی سرخپوشان آغاز شود؛ البته خطیبی در قامت سرمربی همین تیم در ورزشگاه آزادی و همچنین زمانی که هدایت تراکتور را بر عهده گرفت از یحیی گل محمدی شکست خورد تا نتواند چهره جذابی برای استقلالی‌ها شود.

گل‌محمدی محاصره بین «استقلالی‌ها»/ دو چالش بزرگ آبی برای قهرمانی

نکونام کام یحیی را تلخ کرد

جواد نکونام که پس از بازگشت از اوساسونا اسپانیا تصمیم گرفت فوتبال خود را با پیراهن استقلال تهران ادامه دهد و با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر برسد به جرگه مربیان پیوست تا پس از چند شکست که مقابل پرسپولیس با هدایت یحیی متحمل شد بتواند این تیم را در سوپر جام فصل گذشته فوتبال کشور شکست دهد.

منصوریان یحیی را ناک‌اوت کرد استقلال را شیرین کام

برد جنجالی دو بر یک استقلال تهران مقابل گل گهر سیرجان با برد شگفت‌انگیز صنعت نفت مقابل پرسپولیس در آبادان همراه بود تا آبی‌پوشان پایتخت فاصله خود را با رقیب سنتی به ۶ امتیاز برساند و کام فرهاد مجیدی و شاگردان استقلال را شیرین‌تر از همیشه کند.

صخره دوم آبی پیش روی هت تریک یحیی گل‌محمدی

صخره دوم فکری شد

پرسپولیس در روزهای پر از چالش و سخت خود به مسجد سلیمان می‌رود تا در دومین میهمانی نفتی شرکت کند. شاگردان محمود فکری در نفت مسجد سلیمان که اصلا شرایط خوبی ندارند برای خروج از منطقه سقوط چاره‌ای جز کسب امتیاز مقابل پرسپولیس ندارند. دومین صخره آبی در حالی مقابل یحیی گل محمدی و شاگردان او ایجاد شده است که سرخ‌ها برای کاستن تفاضل امتیاز خود چاره‌ای جز عبور سه امتیازی از تفکرات سرمربی پیشین استقلال تهران ندارد.

فرهاد بزرگترین چالش

گل محمدی پس از تعیین استراتژی مقابل سرمربیان قبلی استقلال باید با جنس اصلی آبی‌ها بازی کند. فرهاد مجیدی که تبدیل به بهترین مربی تاریخ دوران استقلال در لیگ برتر شده است در دربی ۹۸ پایتخت جنگی تمام عیار با پرسپولیس خواهد داشت تا بتواند آرزوی چند ساله هواداران استقلال را برای شکستن نوار قهرمانی‌های پرسپولیس برآورده کند و رنگ آبی را به جام زرین فوتبال ایران باز گرداند.

صخره دوم آبی پیش روی هت تریک یحیی گل‌محمدی

سه‌گانه آبی در جنگ با هت تریک یحیی

قهرمانی در دو فصل گذشته با پرسپولیس تمام خواسته یحیی گل محمدی نیست. سرمربی پرسپولیس برای خروج کامل از سایه سنگین برانکو ایوانکوویچ که سه قهرمانی اول این تیم در پنج فصل گذشته را کسب کرده است دنبال هت تریک است تا بتواند اسم خود را برای همیشه در تاریخ مربیگری این تیم جاودان کند. خواسته‌ای که نیاز است این تیم مقابل فکری و مجیدی امتیاز بگیرد تا با لغزش احتمالی فرهاد مجیدی بتواند در صدر جدول حضور داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها