کد خبر : 73952

10 سلبریتی معروف که همسر خود را به قتل رساندند + عکس

10 سلبریتی معروف که همسر خود را به قتل رساندند + عکس

دنیای سلبریتی ها هم گاهی درگیر جرم و جنایت می شود و متاسفانه در این بین ممکن است فردی هم جان خود را از دست داده و کُشته شود.

به گزارش هنر ام‌روز، احتمالاً در مورد سلبریتی ها اخبار زیادی را خوانده ‌اید و چیزهای مختلفی شنیده اید اما شاید به این موضوع فکر نکرده باشید که بعضی از سلبریتی ها همسر خود را به قتل رساندند و داستان زندگی وحشتناک و عجیب و غریبی داشته اند.

گیگ یانگ و قتل همسر 3 هفته بعد عروسی

این بازیگر معروف هم 5 بار ازدواج کرد و آخرین همسرش که فقط سه هفته بود کنارش زندگی می کرد و هنوز 1 ماه از ازدواجشان نگذشته بود را به قتل رساند. البته برای ایجاد وحشت در بین مردم به خودش هم شکلیک کرد و قضیه را طوری جلوه داد که به خاطر مشکلات شخصی، قصد خودکشی داشته است. اما هنوز هم همچنان؛ هیچ کس نمی داند که انگیزه اصلی او از قتل همسر و خودکشی اش چه بوده است.

گیگ-یانگ

کریس بنوا

این کشتی گیر کانادایی که در آن زمان بسیار مشهور بود، همسر و پسرش را در تاریخ 22 ژوئن سال 2007 به قتل رساند که این اتفاق را در خانه شان انجام داد. دو روز بعد خودش را حلق آویز کرده و خودکشی کرد.

ارل هایس

وقتی که شما فرد مشهوری باشید، هر کاری که انجام می دهید در رسانه ها سر و صدا به پا می‌ کند. این فرد مشهور هم جزو افرادی بود که در زمینه موسیقی شهرت بسیار بالایی داشت و تمام کارهایش زیر نظر قرار می گرفت. این رپر معروف همسر خود را در آپارتمان خودشان کشت و بعد خودش هم خودکشی کرد. همسر او یک بازیگر بسیار ماهر بود که در سریال های تلویزیونی هم بازی می کرد.

ارل-هایس

رابرت بلیک

این فرد مشهور در سال 2001 همسر دومش را به قتل رساند اما همه چیز در سال 2005 مشخص شد. اگر چه او نتوانست خیلی راحت از این اتفاق فرار کند و مجبور شد که به فرزندان همسر دومش 30 میلیون دلار به عنوان دیه پرداخت کند.

مایکل جیس

این بازیگر آمریکایی در فیلم های درام زیادی بازی کرده است. او در سال 2014 با شلیک گلوله همسرش را به قتل رساند و یک اتفاق وحشتناک را رقم زد که باعث تعجب همگان شد. البته این اتفاق شهرت او را بیشتر کرد و جزء آن دسته از سلبریتی هایی قرار گرفت که به قتل مرتکب شدند.

مایکل-جیس

روسل نئال

این فرد مشهور، خودش اعتراف به قتل همسرش کرد؛ قتلی که سال 2014 اتفاق افتاد و باعث دستگیری اش شد. او دو فرزند هم از این همسرش داشت که بعد از اعتراف به قتل؛ آن ها را به مادر همسرش سپردند.

رائه کاروت

او یک ستاره فوتبال بسیار مشهور بود و قتلی که در سال 1999 توسط او اتفاق افتاد، به شهرتش اضافه کرد و طبق گزارشات موجود، او درب ماشین را به روی همسر حامله اش قفل کرد و یک نفر را اجیر کرده بود که با شلیک او را بکشد و به خاطر همین اقدام به زندان افتاد.

اسکار پیستوریوس

این دونده معروف آفریقای جنوبی همسرش را در روز ولنتاین سال 2013 کشت. او به نامزدش شلیک کرد و این اتفاق در خانه خودشان رخ داد تا این که او را دستگیر کردند اما در اعترافاتش گفته بود که من فکر می کردم نامزدم قصد اخاذی از من را دارد.

اسکار-پیستوریوس

جوآن بلچر

این بازیکن معروف در سال 2012 عامل ایجاد یک خبر شوکه کننده شد و همسرش را به قتل رساند و این اتفاق در طی یک دعوا و جر و بحث رخ داد و او را با ماشین به یک جای دور برد و به سرش شلیک کرد.

او.جی سیمپسون

ستاره پیشین فوتبال هم جزء افرادی بود که همسر و دوستش را به قتل رساند. البته او به قتل اعتراف نکرده بود و عقیده داشت که بیگناه است. هنوز هم بسیاری از مردم عقیده دارند که طبق شنیده ها، خودش قاتل همسرش بوده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها