کد خبر : 73928

اقدام خودسرانه بازیکن پرسپولیس / هیچ کس در باشگاه پاسخگو نیست

اقدام خودسرانه بازیکن پرسپولیس / هیچ کس در باشگاه پاسخگو نیست

هیچ‌کس در پرسپولیس حاضر نیست در مورد وضعیت آل‌کثیر توضیح بدهد.

به گزارش همشهری آنلاین یکی از اتفاقات عجیب این فصل لیگ برتر، داستان عیسی آل‌کثیر است. این بازیکن 2‌ماه پیش در دیدار پرسپولیس برابر شهرخودرو مصدوم شد. آن زمان اخبار قطعی حکایت از آن داشت که آل‌کثیر رباط پاره کرده و باید روال طبیعی در موردش طی شود؛ یعنی چند روز صبر کند تا ورم پایش بخوابد، بعد جراحی انجام بدهد و چندماه بعد هم تمریناتش را شروع کند. مدت کوتاهی بعد از انتشار خبر مصدومیت عیسی، تصاویری از تمرینات انفرادی او منتشر شد که همه را متعجب کرد. با تمرینات عیسی این باور به‌وجود آمد که مصدومیت مهاجم پرسپولیس جدی نبوده و او می‌تواند دوباره به میادین برگردد اما باشگاه پرسپولیس حاضر نشد موضوع را تأیید کند.

یحیی گل‌محمدی هم ارائه توضیح در مورد وضعیت عیسی را به زمانی دیگر موکول کرد و گویا این زمان هنوز فرانرسیده است!می‌گویند عیسی به صلاحدید خودش در حال تمرین است و باشگاه در این زمینه مسئولیتی نمی‌پذیرد. این جمله بیش از حد عجیب است؛ مگر فوتبالیستی که با یک تیم قرارداد دارد، می‌تواند خودسرانه تصمیم بگیرد؟

آل‌کثیر یا نیاز به جراحی دارد یا ندارد؛ اگر باید عمل شود که خیلی زودتر از این حرف‌ها باید این اتفاق رخ می‌داد، در غیراین صورت او باید الان آماده بازی باشد اما همچنان در فهرست تیم قرار نمی‌گیرد. جالب اینجاست که عیسی حتی از لیست سرخپوشان هم حذف نشده! کلا در این مورد بلاتکلیفی عجیبی وجود دارد که در شأن یک باشگاه بزرگ نیست. شاید اگر آل‌کثیر همان زمان مطابق روال عادی جراحی کرده بود، الان خیلی جلوتر بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها