کد خبر : 73923

شقایق فراهانی با تیپ جالب راننده داش مشتی + عکس

شقایق فراهانی با تیپ جالب راننده داش مشتی + عکس

فیلم گل به خودی با بازی شقایق فراهانی در شرایطی اکران شد که شقایق فراهانی در این فیلم با یک تیپ مردانه جالب ظاهر شده است.

جدیدترین فیلم اکران شده با بازی شقایق فراهانی گل به خودی نام دارد. شقایق فراهانی در این فیلم که تم سینمای کودک نیز دارد نقش یک راننده وانت را بازی می کند که گریم و تیپ او جالب توجه است.

فیلم گل به خودی به کارگردانی احمد تجری ، با فضایی موزیکال، قصه آمال و آرزوهای چند کودک است که در پرورشگاه زندگی می کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی می شوند. 

در زیر تصاویر شقایق فراهانی در این فیلم را مشاهده می کنید:

شقایق فراهانی با تیپ مردانه جاهلی

شقایق فراهانی با تیپ مردانه جاهلی

بیوگرافی شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد دوم مرداد سال 1351 است. پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا هستند و به دلیل حضور در خانواده ای هنرمند خیلی زود و در خردسالی کار بازیگری را آغاز کرد. نقش های آغازین او در تئاتر بودند و او سرانجام با فیلم لیلا ساخته داریوش مهرجویی وارد سینما شد. در آن زمان شقایق فراهانی 25 ساله بود.

شقایق فراهانی فرزند اول خانواده است و یک برادر بنام آذرخش (نقاش و نوازنده) و یک خواهر بنام گلشیفته (بازیگر) دارد 

در کودکی مدتی با پدر و مادرش در فرانسه زندگی کرد. با شروع جنگ ایران و عراق به کشور استرالیا رفتند. سپس مقطع دبیرستان را در کشور آمریکا گذراند تا اینکه بعد از پایان جنگ به ایران بازگشتند.

ازدواج و طلاق شقایق فراهانی

شقایق فراهانی در 19 سالگی ازدواج کرد و یک سال بعد یعنی در 20 سالگی مادر شد. شقایق فراهانی یک فرزند به نام سام حسامی دارد. با این حال عمر زندگی مشترک شقایق فراهانی و همسرش طولانی نبود و در سال 71 پس از سه سال به جدایی انجامید.

شقایق فراهانی به همراه پسرش:

شقایق فراهانی و پسرش سام حسامی

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها