کد خبر : 73918

استقلال یک تیم معمولی است

استقلال یک تیم معمولی است

بهروز سلطانی پیشکسوت پرسپولیس گفت: حالا که روحیه لک را خراب کرده‌اند، برای دربی می‌خواهند چه کار کنند؟ آیا دروازه‌بانی دارند که درون دروازه بگذارند؟

به گزارش خبرورزشی، با بهروز سلطانی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم و البته عملکرد ضعیف حامد لک در بازی مقابل صنعت نفت گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

درباره عمکرد حامد لک در دیدار پرسپولیس برابر صنعت‌ نفت آبادان چه صحبتی دارید؟

 در چند هفته اخیر حامد لک تحت فشار قرار گرفته و عملکرد کادر فنی هم فشارها روی او را افزایش داده است. او دروازه‌بان خوبی است که در چند سال اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و به هر حال اشتباهاتی هم داشته است. همه دروازه‌بانان بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند و در این شرایط مهم است که کادر فنی طوری عمل کنند که از سرمایه خوب حفاظت کنند نه اینکه روحیه او را خراب کنند. اینکه در بازی قبلی پرسپولیس برابر مس رفسنجان حامد لک روی نیمکت نشست و احمد گوهری بازی کرد، کار خوبی نبود. کادر فنی پرسپولیس با این کار دروازه‌بان اصلی خود را خراب کرد. احمد گوهری دروازه‌بان خوبی است اما برایش زود است که از الان درون دروازه‌ پرسپولیس قرار بگیرد. او باید ماه‌ها کار کند و کم کم به دروازه پرسپولیس راه پیدا کند. ما که سال‌های درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته‌ایم به خوبی می‌دانیم اگر خوب کار نکنید و تجربه کافی نداشته باشید، چه جهنمی در انتظار شما است. پرسپولیس ۳۰ میلیون هوادار دارد و وقتی دروازه‌بانی درون دروازه  این تیم اشتباه می‌کند، تا هفته‌ها درباره آن اشتباه همه صحبت می‌کنند.به جرات می‌گویم گلری در پرسپولیس حتی از تیم ملی هم سخت تر است و با یک اشتباه ممکن است طرف نابود شود.

به نظر شما برای دربی کدام گلر باید درون دروازه قرار بگیرد؟

 دقیقا سوال همین است.حالا که روحیه لک را خراب کرده‌اند، برای دربی می‌خواهند چه کار کنند؟ آیا دروازه‌بانی دارند که درون دروازه بگذارند؟ احمد گوهری که تجربه کافی را ندارد که بخواهند از او در دربی استفاده کنند. در این شرایط کادر فنی پرسپولیس باید تلاش کند تا روحیه و انگیزه را به حامد لک برگرداند تا دوباره به روزهای خوبش برگردد. او دروازه‌بانی بود که گاهی به تیم ملی هم دعوت می‌شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم عمکرد بسیار خوبی داشت و الان هم می‌تواند دوباره به آن شرایط برگردد. پرسپولیس باید از سرمایه‌های خود به خوبی محافظت کند.به نظرم کادر فنی در این مورد اشتباه کرد و حالا مانده که از کدام گلر استفاده کند.

بعضی از بازیکنان پرسپولیس کم کاری می کنند!/ استقلال یک تیم معمولی است؛ راحت دربی را می بریم/ روحیه حامد لک را خراب کردید؛ حالا برای دربی چه می کنید؟

به نظر شما دلیل شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت چه بود؟

من فکر می‌کنم کمی تیم ما بدشانسی آورد و برخلاف حامد لک، گلر حریف خیلی خوب کار کرد. ضمن اینکه من رک حرف‌هایم را می‌زنم و از کسی نمی‌ترسم. برخی از بازیکنان پرسپولیس  کم کاری می‌کنند و اصلا در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند. اینکه چرا این اتفاقات رخ می‌دهد را نمی‌دانم ولی چیزی است که کاملا مشخص است و چند بازیکن را همین حالا باید بیرون کنند. ضمن اینکه خریدهای گل محمدی افتضاح بودند و اصلا به کار تیم نیامدند.

دربی پیش رو را چطور می‌بینید؟

حساسیت این بازی بسیار بالاست و فکر می‌کنم برنده بازی قهرمان خواهد شد. درست است که استقلال صدرنشین است ولی واقعا این تیم کیفیت بالایی ندارد و بسیار معمولی است. من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند به راحتی این تیم را شکست دهد. اگر روز خوب بازیکنان ما باشد مثل آب خوردن استقلال را می‌بریم چون واقعا آن‌ها قدرت زیادی ندارند.

پرسپولیس شانسی برای قهرمانی دارد؟

اگر دربی را ببرد، قطعا قهرمان می‌شود چون باخت در دربی استقلال را وارد بحران خواهد کرد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و پرسپولیس ششمین قهرمانی را کسب کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها