کد خبر : 73911

نقشه های یحیی برای پسا لک!

نقشه های یحیی برای پسا لک!

سرمربی پرسپولیس چه برنامه‌‌ای برای دروازه تیمش در فصل آینده دارد؟

به گزارش فوتبالی، حامد لک که فصل گذشته نمایش بسیار خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت، این فصل هیچ شباهتی به سال قبل ندارد و همین موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده به خصوص آنکه اشتباهات این دروازه‌بان که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، در دو بازی اخیر خارج از خانه قرمزها، به ضرر این تیم تمام شده و کار به جایی رسیده که گفته می‌شد شاید لک با ادامه این روند، یکی از بازیکنانی باشد که فصل آینده جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال جذب یک دروازه‌بان ششدانگ است تا به مانند امسال از این پست تیمش آسیب نبیند. او قصد داشت در نیم فصل محمدرضا اخباری را به خدمت بگیرد اما قرارداد این دروازه بان با تراکتور باعث شد تا پرسپولیس نتواند اخباری را از تبریز به تهران بیاورد و نهایتا احمد گوهری جای بوژیدار رادوشوویچ را در فهرست پرسپولیس گرفت.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی کماکان روی جذب محمدرضا اخباری اصرار دارد منتهی به جز او به همکاری با علیرضا بیرانوند هم فکر می‌کند. گلری که شرایط خوبی در بواویشتای پرتغال ندارد و بدش نمی‌آید با بازگشت به پرسپولیس و بازی برای این تیم، جایگاهش در تیم ملی را در آستانه جام جهانی پس بگیرد. البته باید دید یحیی گل محمدی تا پایان فصل می تواند با گرفتن جام در رقابتهای حذفی یا لیگ برتر، رضایت مدیران و هواداران پرسپولیس را جلب کند یا اتفاق دیگری می‌افتد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها