کد خبر : 73885

استقلال مثل تانک از روی همه رد می شود

استقلال مثل تانک از روی همه رد می شود

مدافع اسبق استقلال گفت: نتایج اخیر استقلال و سبک بازی قدرتمندانه این تیم مقابل همه رقبای بالا و پایین جدولی مشخص می کند این تیم عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است.

به گزارش خبرورزشی، هادی شکوری بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال مقابل گل گهر و حواشی آن همچنین بازی با صنعت نفت آبادان اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال مقابل گل گهر را دیدید؟

ابتدا جا دارد به تیم استقلال تبریک بگوییم که از نظر تاکتیکی فوتبال قابل تقدیری را به نمایش می گذارد. اما بازی استقلال و گل گهر هم به لحاظ تاکتیکی، فوتبالی کاملا جذاب و تماشاگر پسند بود. خیلی وقت بود فوتبال پرهیجانی مثل این را ندیده بودیم.

استقلال در نبود دو مدافع اصلی اش چطور بازی می کند؟

به نظرم چون ریشه و شاکله اصلی تاکتیکی استقلال مشخص شده و کادرفنی این موضوع را برای همه نفرات به خوبی جا انداخته هر فردی در هر پستی قرار میگیرد به خوبی خواسته های کادر فنی را اجرا می کند. در چنین شرایطی معمولاً می‌گویند پازل تاکتیکی بازی می‌کند و حالا هم می‌بینیم با اینکه دو مدافع اصلی استقلال به علت سربازی از این تیم جدا شدند ولی نفرات جایگزین با همان خوبی و قدرت برای استقلال به میدان می‌روند.

استقلال مثل تانک از روی همه رد می شود/ پازل تاکتیکی استقلال کاملا ایتالیایی است/ با سه امتیاز دربی قهرمانی استقلال قطعی می شود

نقش مربی ایتالیایی در وجود چنین شرایطی چقدر به چشم می‌آید؟

قطعاً تأثیرش را می‌گذارد. به نظرم فرهاد مجیدی در ابتدای فصل بهترین انتخاب را کرد که این مربی ایتالیایی را کنار دستش گذاشت. او راهی را می رود که استراماچونی رفت. مربی ایتالیایی تاکتیک‌های خودش را که بر پایه گل نخوردن است به خوبی در تیم جا انداخته و استقلال با یک طرز فکر کاملاً ایتالیایی فوتبال بازی می‌کند.

درباره حواشی لب خط و درگیری‌های به وجود آمده صحبتی دارید؟

این حساسیت ها در بازی های اینچنینی اجتناب‌ناپذیر است. مسابقاتی که یک طرف آن قلعه‌نویی یا مجیدی و یا منصوریان باشند بالاخره چنین شرایطی را هم در خود دارند.

پیروزی استقلال تا چه اندازه به لحاظ استراتژیک برای این تیم اهمیت داشت؟

خیلی خیلی به موقع بود. این برد استقلال را هم به لحاظ امتیازی جلو انداخت هم به لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری نسبت به قبل قرارداد. در این شرایط من فکر می‌کنم اگر استقلال دربی را هم ببرد و سه امتیاز کامل آن را بگیرد قهرمانی‌اش را از هفته بیست و سوم مسجل کرده است.

حریف بعدی استقلال را چقدر می‌شناسید؟

استقلال با تیم منصوریان بازی دارد که هرچقدر ابتدای فصل بد کارش را شروع کرد و حتی خود منصوریان تا آستانه اخراج هم پیش رفت ولی حالا نتایج خوبی در لیگ گرفته است. تیمی که بتواند پرسپولیس را دو بر صفر شکست دهد تیم گردن کلفتی است.

رویارویی استقلال با تیم صنعت نفت را چطور پیش بینی می کنید؟

استقلال به شرایطی رسیده که دیگر برایش فرقی نمی‌کند چه حریفی روبرویش می ایستد. بالا و پایین جدول هم ندارد. این تیم مثل یک تانک از روی همه رد می‌شود. فوتبال قابل تقدیری را به نمایش می گذارد و مطمئنم در بازی با صنعت نفت با قدرت این تیم را شکست می‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها