کد خبر : 73882

اشتباه این پرسپولیسی مقابل صنعت نفت نادیده گرفته شد

اشتباه این پرسپولیسی مقابل صنعت نفت نادیده گرفته شد

گل دوم صنعت نفت آبادان به پرسپولیس با اشتباه مهدی ترابی به ثمر رسید، اما بیشتر حامد لک برای اشتباهاتش مورد سرزنش قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس که در این فصل رقابت نزدیکی با استقلال در راه قهرمانی دارد، در هفته بیست و یکم شکست بدی را تجربه کرد و اختلاف امتیاز این تیم با استقلال صدرنشین به ۶ امتیاز رسید. شاگردان یحیی گل محمدی درحالی با دو گل مغلوب صنعت نفت شدند که حامد لک در همان ابتدای بازی گل بسیار بدی خورد و به نوعی کمر تیم را شکست.

بعد از گذشت چند روز از این دیدار همه انتقادات و هجمه‌ها به سمت حامد لک است و خیلی‌ها او را مقصر اصلی باخت پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت می‌دانند. در اینکه حامد اشتباه بدی را مرتکب شد و شیرازه پرسپولیس در همان ابتدای کار از هم پاشید، ولی شاید کمتر کسی به این نکته توجه کرد که روی گل دوم صنعت نفت، چه کسی مقصر بود و اشتباه چه کسی منجز به گل خوردن پرسپولیس شد.

روی گل دوم، مهدی ترابی قصد داشت با یک پاس پشت پا و نمایشی توپ را به احسان پهلوان برساند ولی پاس ضعیف ترابی موجب شد تا توپ لو برود و تبدیل به ضد حمله حریف شود. ترابی که خودش توپ را لو داده بود، سریع خودش را به نزدیکی محوطه جریمه خودی رساند ولی در عین ناباوری از بازیکن حریف دریبل خورد که منجر به گل خوردن پرسپولیس شد.

درواقع اشتباه فاحش ترابی در ۲ صحنه باعث گل خوردن پرسپولیس شد و چه بسا اگر این گل زده نمی‌شد، پرسپولیس می‌توانست یک گل را جبران کند ولی جبران ۲ گل تقریبا غیر ممکن بود. ترابی درحالی مقصر باز شدن دروازه پرسپولیس بود که با توجه به پررنگ شدن اشتباه وحشتناک حامد لک، کسی به گل دوم توجهی نکرد و به قول معروف ترابی از انتقادات قسر در رفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها