کد خبر : 73881

به استقلالی که نتیجه می گیرد، ایراد نگیرید

به استقلالی که نتیجه می گیرد، ایراد نگیرید

بازیکن اسبق استقلال گفت:‌ شاید استقلال چشم نواز بازی نکند اما به دلیل نتیجه گرفتن نمی توان از آن ایراد گرفت.

به گزارش ایلنا، مجید نامجو مطلق درمورد رویایی استقلال با نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: نساجی از تیم‌هایی است که در لیگ ما فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و تیمی خوبی و حرفه‌ای است. سبک بازی و کادرفنی خوبی هم دارد و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. البته تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید همه را ببرد و فرقی نمی‌کند حریفش کدام تیم باشد. در جام حذفی، مقام دوم نداریم و فقط قهرمان داریم. 

وی درباره شانس استقلال برای دبل قهرمانی در این فصل، توضیح داد: روند استقلال از لحاظ نتیجه‌گیری خیلی خوب است و کیفیت خوبی را به نمایش می‌گذارد. شاید خیلی چشم نواز بازی نکند اما از تیمی که می‌برد، نمی‌توان ایراد گرفت زیرا برنده شده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و امسال برای استقلال سال خوبی باشد.

بازیکن اسبق سرخابی‌ها درخصوص اینکه آیا نتیجه دربی با توجه به اختلاف شش امتیازی استقلال با پرسپولیس، می‌تواند قهرمان لیگ را مشخص کند، گفت:‌ هنوز هیچ چیزی برای قهرمانی مشخص نیست. 9 هفته و 27 امتیاز مانده که می‌تواند جدول را دگرگون کند. حساسیت دربی بالا است اما نه از این لحاظ که قهرمان را مشخص می کند بلکه از لحاظ اینکه سال‌ها این مسابقه حساسیت خاص خودش را داشته است. نتیجه‌اش هم می‌تواند در روند دو تیم در ادامه بازی‌ها تاثیرگذار باشد. امیدوارم مثل همیشه بازی خوبی باشد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها