کد خبر : 73878

علی منصور چه چیزی در دست پیروانی گذاشت ؟ + عکس

علی منصور چه چیزی در دست پیروانی گذاشت ؟ + عکس

علیرضا منصوریان در مورد سکانس‌های جالب بازی صنعت نفت و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا منصوریان چهره موفق هفته بیست و یکم بود و توانست مدافع عنوان قهرمانی را در هفته‌ای حساس شکست دهد.

منصوریان در برنامه فوتبال برتر گفت‌وگویی تلفنی داشت و در مورد صحنه‌های جالب این بازی صحبت کرد.

در این تصویر به آقای پیروانی چه چیزی می‌دهید؟

یک بحثی پیش آمد. عزیزان من روی آن نیمکت نشسته‌اند. آقای کریم باقری برادر من است و افشین پیروانی هم همین طور... ما سال‌های بازیگری و کم سن و سالی را باهم گذراندیم. به جرات به شما می‌گویم کم حاشیه‌ترین نیمکتی که با آن‌ها بازی داشتیم، پرسپولیس و سپاهان بودند؛ خیلی بی‌حاشیه بودند و دغدغه درگیری با این تیم‌ها را نداشتیم چون اصلا فلسفه تیم‌ما هم این نیست. من دیدم یک لحظه، یک نفر از روی نیمکت به بچه‌های ما چیزی گفت و دیدم به بچه‌های ما برخورد؛ درصورتی که آدمی که روی نیمکت بود هم بسیار انسان با شخصیتی بود و بعد بازی آمد و بچه‌های ما گفت قصد و غرضی نداشته است. طبیعی است که هر کس می‌خواهد از تیم خودش دفاع کند. من با افشین از دوره جوانی، خانوادگی دوست هستیم و شوخی با هم داریم. اکثر اوقات در جیبم شکلات‌های قهوه کوچک می گذارم و دیدم افشین خیلی عصبانی است گفتم افشین جان، دستت را باز کن و این شکلات را بخور تا عصبانیتت تمام شود! من به ایشان شکلات دادم و همیشه در جیبم شکلات وجود دارد.

آقای میثاقی؛ تو هم مثل فردوسی پور قدرت لب خوانی بی نظیری داری!/ به سرپرست عصبانی پرسپولیس یک شُکلات دادم!

یک لحظه تشر زدید به تدارکات تیم خودتان؟ بازیکن می‌خواست داخل زمین بیاید؟

تعویض‌ها باید دقیق باشد. علی لطیفی بدنساز تیم است. می‌گویم بازیکنی را که صدا می‌زنم سریعا او را به کنار زمین بفرستید تا به داخل زمین برود و دیگر در راه به او توضیح ندهید که چه کاری انجام دهد و سریع او را بفرستید و استرس برای بازیکن ما نسازید.

جمله را می‌توانم لب خوانی کنم اما نمی‌شود گفت!

آقای میثاقی! شما و همکار سابقت که روی این صندلی نشسته بود قدرت لب‌خوانی بی‌نظیری دارید!

آقای میثاقی؛ تو هم مثل فردوسی پور قدرت لب خوانی بی نظیری داری!/ به سرپرست عصبانی پرسپولیس یک شُکلات دادم!

 

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها