کد خبر : 73838

افشاگری رادوشویچ درباره ماجرای حامد لک

افشاگری رادوشویچ درباره ماجرای حامد لک

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پیشین پرسپولیس می‌گوید که الان راحت‌تر از زمانی که در تیم بودم می‌تواند صحبت کند و مشکل دروازه‌بانی سرخ‌ها را در تمرینات داوود فنایی می‌بیند.

به گزارش خبرورزشی، حامد لک در دیدار با صنعت نفت آبادان یکی از ضعیف‌ترین روزهای خود را به نمایش گذاشت و عامل اصلی شکست عجیب پرسپولیس لقب گرفت.

در همین ارتباط بد ندیدیم با بوژیدار رادوشویچ گلر سابق پرسپولیس تماس بگیریم که در کشورش کرواسی به سر می‌برد.

این دروازه‌بان کروات می‌گوید که الان راحت‌تر از زمانی که در پرسپولیس بودم می‌توانم صحبت کنم و...

تازه ترین گفت‌وگوی رادوشویچ با خبرورزشی را بخوانید که خواندنی است.

الان کرواسی هستی یا جایی دیگر؟

در کشور خودم کرواسی هستم.

بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

بله، پرسپولیس به نفت آبادان باخت درحالی که نباید می‌باخت. خیلی بچه‌ها خوب بازی کردند اما ...

گل بدی حامد لک خورد. دیدی؟

به نظر من حامد لک مقصر نیست. مشکل پرسپولیس این دروازه بان نیست بلکه مشکل اصلی داوود فنایی است.

چرا؟

من زمانی که در پرسپولیس بودم یکسری صحبت‌ها را نمی‌توانستم مطرح کنم اما الان راحت تر صحبت می‌کنم و می‌توانم واقعیت‌ها را بگویم.

چه واقعیت‌هایی؟

من از شما می‌پرسم مگر همین حامد لک یکسال پیش بهترین گلر آسیا نبود؟

بله، بهترین گلر غرب آسیا انتخاب شد. چه طور؟

سال گذشته که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید همین حامد لک شاید ۲۰ سیو عالی داشت. بارها توپ و موقعیت از حریفان گرفت و پرسپولیس فینالیست شد. درسته؟

بله، درسته!

پس چرا حامد لک یواش یواش افت کرد؟

دلیلش را تو می‌دانی؟

من می‌دانم اما گفتم از شما بپرسم؟

ما که کنار تیم نیستیم و از تمرینات یا وضعیت روحی و روانی دروازه بان‌ها و بازیکنان خبر نداریم.

زمانی که داوود فنایی به پرسپولیس آمد را به خاطر دارید؟

بله، همراه یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد.

پس باید یادتان باشد که علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران و آسیا با آمدن فنایی ناگهان افت کرد!

یعنی می‌خواهی بگویی دلیل افت علیرضا بیرانوند در آن مقطع هم داوود فنایی بوده است؟!

صددرصد همین طور است! داوود فنایی باعث شد من هم افت کنم و فقط بیرانوند نبود. عامل اصلی افت و ضعیف کارکردن گلرها داوود فنایی است. یحیی گل محمدی تیمش در همین بازی با نفت آبادان عالی بازی کرد. مشکل وسط زمین نبود چون بازی دست پرسپولیس بود اما گل خوردن باعث شکست شد. چرا باید بهترین گلر سال گذشته آسیا دچار افت شود؟ قبل از فنایی مربیان دروازه بانی پرسپولیس ایگور پانادیچ و محسن سیدی بودند. چرا درآن زمان علیرضا بیرانوند یکی از ستاره‌های ایران در جام جهانی بود اصلا افت نداشت. من هم ۵ یا ۶ کلین شیت داشتم و به اوج رسیده بودم اما من هم با آمدن فنایی افت کردم. حامد لک وقتی آمد پرسپولیس عالی بود. من می‌دیدم در تمرینات چقدر خوب و با انگیزه است اما افت کرد.

افشاگری رادوشویچ/ مشکل پرسپولیس لک نیست؛ فنایی است/ بیرانوند هم با فنایی افت کرد/ فکر می‌کند بهترین مربی گلری دنیاست/ پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود

رابطه خودت با داوود فنایی چه طور بود؟

یک ماه اصلا با من صحبت نمی‌کرد. من دروازه بان پرسپولیس بودم. دروازه بان یک باشگاه بزرگ و حرفه‌ای در ایران و آسیا اما هیچ صحبتی بین ما رد و بدل نمی‌شد.

اصلا صحبت نمی‌کردید؟! مگر می‌شود؟!

فقط سلام یا صبح به خیرو روز به خیر، همین! مربی گلرها باید با دروازه بان‌های خودش حرف بزند. باید با گلر دوم تیمش صحبت کند اما داوود فنایی خیلی مغرور بود. او فکر می‌کند بهترین مربی گلری در دنیاست!

حالا فکر می‌کنی پرسپولیس در بازی بعدی از احمد گوهری استفاده کند؟

من احمد گوهری را نمی‌شناسم اما می‌دانم او هم با داوود فنایی پیشرفت نمی‌کند. به نظر من باز هم باید از حامد لک استفاده کند. او یک دروازه بان عالی است. فوق العاده است. من ۱۰۰ درصد تضمین می‌کنم اگر اجازه بدهند خودش برمی‌گردد و دوباره بهترین می‌شود.

بسیار خوب، شاید هواداران پرسپولیس پس از خواندن این مصاحبه بگویند خود رادوشویچ چرا وسط بازی‌ها تیمش را رها کرد و رفت؟

من نه مشکلی با تیم داشتم و نه یحیی گل محمدی! با همه مربیان غیر از فنایی رابطه خوبی داشتم اما به ۴ دلیل رفتم.

۴ دلیل؟!

اولین دلیل پول ندادن باشگاه بود که اذیتم می‌کرد. من از یک کشور دیگر آمده بودم ایران بازی کنم و خرج خانواده ام را بدهم اما اذیتم می‌کردند. به همه پول می‌دادند ولی به من نه! دلایل بعدی هم به ترتیب صدری، عطایی و فنایی بودند. من امروز از باخت پرسپولیس ناراحت می‌شوم. دوست دارم همبازی و دوستم حامد لک بهترین شرایط را داشته باشد و هواداران بدانند رادوشویچ به خاطر تیم پرسپولیس نرفت بلکه آدم‌های اطراف باشگاه مرا فراری دادند!

 الان استقلال ۶ امتیاز از پرسپولیس جلو افتاده است. فکر می‌کنی قهرمانی پس از چند سال به این تیم برسد؟

من شکی ندارم به زودی این ۶ امتیاز اختلاف تبدیل به ۳ و صفر می‌شود. پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود چون به قهرمانی عادت کرده و بازیکنان با تجربه‌ای دارد. با بازگشت امید، سیامک و میلاد شرایط بهتر از این خواهد شد. مطمئن باشید. پرسپولیس هنگام زمین خوردن قوی تر می‌شود. این یک مثال در کشور ما کرواسی است که در مورد پرسپولیس صدق می‌کند.

نتیجه دربی را چطور پیش بینی می‌کنی؟

من به برد پرسپولیس مقابل استقلال ایمان دارم. این فاصله امتیازی عاملی می‌شود که بچه‌ها برای پیروزی وارد دربی شوند و انشالله می‌توانند استقلال را در استادیوم آزادی شکست دهند.

به عنوان آخرین سئوال چه صحبتی با هواداران پرسپولیس داری؟

من ۶ سال خوب و خاطره انگیز در این تیم و با هوادارانش داشتم و حتما بنویسید پرسپولیس همیشه به عنوان یک باشگاه در قلب من باقی خواهد ماند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها