کد خبر : 73816

وریا غفوری: سو تفاهم برطرف شد

وریا غفوری: سو تفاهم برطرف شد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مدافعان فعلی ما چیزی از مرادمند و یزدانی کم ندارند و جای خالی آنها را پر می‌کنند.

به گزارش خبرورزشی، وریا غفوری پس از برتری دو بر یک استقلال مقابل گل‌گهر در مورد پنالتی‌ حریف، اظهار داشت: زمانی که ضربه زده شد پس از برخورد به دست حریف، توپ تغییر مسیر داد. نمی‌توانم صد در صد بگویم اما به نظر من می‌توانست پنالتی باشد. 

وی در مورد میزان امیدواری استقلالی‌ها با این برد برای کسب قهرمانی و همچنین عقب بودن پرسپولیس از صنعت نفت در پایان نیمه اول گفت: قطعا هدف ما همین است اما بازی به بازی و پله به پله با تمرکز کامل جلو می‌رویم. برخی اتفاقات هم افتاد اما باعث نمی‌شود انگیزه خود را از دست بدهیم. برعکس با انگیزه خیلی بیشتری و متحدتر از قبل جلو می‌رویم. امیدوارم بتوانیم بازی‌ها را همین‌جوری پشت سر بگذاریم و به هدف‌مان برسیم.

کاپیتان تیم استقلال درباره ناهماهنگی‌ بازیکنان در خط دفاعی این تیم، پاسخ داد: با تیم خیلی خوبی بازی داشتیم. گل گهر تیم دست و پا بسته‌ای نبود.

غفوری در خصوص تاثیر غیبت سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند و جدایی آنها از استقلال، توضیح داد: با رفتن این دو بازیکن از لحاظ کمبود بازیکن به مشکل خوردیم اما سایر نفرات هستند. صد در صد جلو می‌رویم. روزبه چشمی در جام جهانی بازی کرده و عارف غلامی از بهترین‌های ایران است. خرید جدیدی داریم. محمد دانشگر هم هست. هرچند مرادمند و یزدانی خیلی عالی بودند و از آنها تشکر می‌کنم اما بازیکنانی که داریم چیزی کم ندارند و می‌توانند به بهترین شکل جای خالی شان را پر کنند.

وی درباره اینکه آیا تصور می‌کرد بازی با گل‌ گهر تا این اندازه جنجالی شود، عنوان کرد: می‌شد این اتفاق را حدس زد. هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم، بازی‌ها سخت تر می‌شود. 

مدافع استقلال درمورد اینکه آیا مشکلاتش با این تیم حل شد، گفت: دوست ندارم آن مسائل درون خانوادگی را باز کنم. تمام سوء تفاهمات رفع شد و اکنون خدا را شکر در خدمت تیم هستم و همه چیز عالی است. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها