کد خبر : 73808

این بهترین تعویض‌های دوران مربیگری مجیدی بود


این بهترین تعویض‌های دوران مربیگری مجیدی بود

مربی استقلال با تمجید از تعویض‌های فرهاد مجیدی، آنها را بهترین تغییرات در دوران مربیگری وی می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیداری فوق العاده حساس و مهم موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد گل گهر عبور کند. در این بازی، فرهاد مجیدی پس از دریافت 2 کارت زرد، از زمین مسابقه اخراج شد و به همین دلیل صالح مصطفوی دستیار وی در نشست خبری پس از بازی حاضر شد.

محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در ابتدای نشست خبری گفت: این پیروزی خیلی دلچسب را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. وظیفه خود می‌دانم که برای بیت‌الله خندان یکی از قدیمی‌ترین خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه استقلال آرزوی سلامتی کنم. ایشان سال‌ها در رسانه‌های باشگاه استقلال و منتسب به این باشگاه کار کرده‌اند و این روزها در بستر بیماری هستند. همچنین برای استاد اردشیر لارودی که در بیمارستان بستری هستند، آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر این دو عزیز به آغوش فوتبال ایران بازگردند.

در ادامه صالح مصطفوی مربی استقلال در خصوص بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. متأسفانه ما هم یک مقدار دستمان خالی شده است. حتی مجبور شدیم با مصدومیت دانشگر، سیستم خود را عوض کنیم. امروز صبح هم زبیر را به دلیل بیماری‌ که برایش ایجاد شده بود، از دست دادیم.

وی ادامه داد: واقعا بچه‌ها‌ فوق العاده خوب بازی و تلاش کردند. واقعا باید دست و پای این بازیکنان را طلا گرفت که اینگونه می‌جنگند و همچنان برای نام استقلال و هویت این باشگاه و جایگاهی که به سختی به دست آورده‌اند، می‌جنگند.

مربی استقلال در پاسخ به اعتراضات کادرفنی گل گهر به پنالتی ها گفت: پنالتی‌ها که به نظرم واضح بود. ولی نکته بسیار مهمی وجود دارد که می‌خواهم بگویم و آن این است که من حدود سه سال و نیم است که با آقای مجیدی کار می‌کنم و فکر می‌کنم این سه تعویض در دقیقه هفتادی که انجام دادند، بهترین تعویض‌های دوران مربی‌گریشان بود.

مصطفوی در پایان گفت: واقعا با این تعویض ها، روند بازی عوض شد و تیم ما خیلی موقعیت‌های با کیفیت و خوبی به دست آورد؛ می‌شد بعد از این تعویض‌ها دو سه گل در جریان بازی بزنیم ولی به هرحال قسمت بود به این شکل بازی را ببریم.

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها