کد خبر : 73782

مرتضی پور علی گنجی در پرسپولیس با یک شرط / مذاکره موفق با یحیی گل محمدی

مرتضی پور علی گنجی در پرسپولیس با یک شرط / مذاکره موفق با یحیی گل محمدی

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی در صورت بازگشت به فوتبال ایران برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، مرتضی پورعلی‌گنجی ستاره خط دفاعی تیم ملی یکی از بازیکنانی بود که هر ساله موقع نقل و انتقالات صحبت از پیوستنش به پرسپولیس به میان می‌آید.

در تابستان امسال  سرمربی پرسپولیس صحبت‌های مقدماتی را با مرتضی پورعلی‌گنجی انجام داد تا مرتضی بعد از پایان لیگ چین به پرسپولیس بیاید. نکته جالب اینکه مرتضی برخلاف دفعات قبل از بازگشت به لیگ ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس استقبال کرده بود و به یحیی اعلام کرد بعد از اتمام بازی‌های شنزن در لیگ چین به تهران می‌آید و مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام خواهد داد. اما یک مصدومیت بد موقع همه قول و قرارها را برهم زد.

چند روز بعد از مذاکره یحیی با مرتضی و در جریان بازی شنزن مقابل حریفش در سوپر لیگ چین به شدت مصدوم و رباط صلیبی اش پاره شد و مرتضی به ناچار خانه نشین شد. همین موضوع باعث شد تا برنامه‌های یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاعی تیمش برهم بخورد و سرمربی پرسپولیس هم ابتدا علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی و سپس وحدت هنانوف را جذب کرد.

پورعلی گنجی که بعد از انجام عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، کم کم آماده حضور در میادین می‌شود، به دلیل ارتباط بسیار خوب با یحیی گل محمدی، چند روزی است که در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند تا بتواند فرم بدنی مطلوب خود را پیدا کند و البته در تمرینات تیمی هم حضور پیدا کند.

بعد از حضور آزمایشی مرتضی در تمرینات پرسپولیس، خیلی‌ها مدعی شدند این بازیکن به زودی پرسپولیسی خواهد شد. حتی عیسی آل کثیر هم با گذاشتن یک استوری، ورود مرتضی به پرسپولیس را تبریک گفت ولی بلافاصله استوری خود را پاک کرد. طی روزهای اخیر موضوع بازگشت پورعلی گنجی به فوتبال ایران و پیوستنش به پرسپولیس مطرح شد. شنیده‌های ما حاکی از آن است که مرتضی با تیم شنزن چین که با آن قرارداد دارد، بر سر مسائل مالی به مشکل خورده و باشگاه چینی هنوز نتوانسته به تعهداتش در قبال مرتضی عمل کند. از همین رو این احتمال وجود دارد که پورعلی گنجی به زودی قراردادش را با شنزن فسخ کند و با تیم‌های خواهانش وارد مذاکره شود.

با توجه سن مرتضی و اینکه او به تازگی از یک مصدومیت سنگین برگشته، شاید پیشنهاد خوب خارجی برای او نرسد. به همین دلیل پرسپولیس یکی از اصلی ترین و شاید جدی ترین گزینه‌های موجود برای مدافع تیم ملی باشد.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که مرتضی در صحبتی که با یحیی گل محمدی داشته به سرمربی پرسپولیس قول داده تا در صورت بازگشت به فوتبال ایران پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. اتفاقی که احتمال وقوع آن بسیار زیاد است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید پورعلی گنجی را اولین خرید پرسپولیس برای فصل آینده دانست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها