کد خبر : 73774

چه کسانی جان مهاجم پرسپولیس را نجات دادند؟

چه کسانی جان مهاجم پرسپولیس را نجات دادند؟

مصدومیت مهاجم پرسپولیس، فراتر از چیزی بوده که رسانه این باشگاه توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی، 6 روز قبل بود که خبر مصدومیت حامد پاکدل در تمرین پرسپولیس روی خروی کانال رسمی این باشگاه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، وی در جریان یک صحنه وقتی تلاش داشت توپ را با ضربه سر بزند از ناحیه سر و گردن ضربه خورد که همین امر باعث شد در حالی که هوشیاری نداشت در هنگام فرود و برخورد به زمین هم با ضربه دیگری روبه رو شود. خوشبختانه با اقدام سریع کادر پزشکی و با کمک بازیکنان و کادر فنی او بعد از لحظاتی هوشیاری خود را به دست آورد.

حالا و بعد از گذشت چند روز از آن ماجرا، پاکدل در مصاحبه‌اش با ایران‌ورزشی، به جزئیات بیشتر از مصدومیتش اشاره کرده و گفته که ممکن بود اتفاق بسیار تلخی در تمرین پرسپولیس رخ دهد.

او گفته است:" آنطور که برایم تعریف کردند، قادر به تنفس نبودم و شرایط بسیار خطرناکی داشتم. زبانم لای حلقم گیر کرده بود و نمی‌توانستم نفس بکشم. مثل اینکه سه ساعتی بیهوش بودم و شرایطم خیلی خطرناک شده بود اما دوستان به کمکم آمدند و جانم را نجات دادند."

چه کسانی جان مهاجم پرسپولیس را نجات دادند؟ پاسخ پاکدل را بخوانید:" یحیی گل‌‎محمدی و وحید امیری به کمک همدیگر، زبانم را از حلقم بیرون کشیدند تا بتوانم نفس بکشم. اقدام پزشکی فوری آنها باعث نجاتم از مرگ حتمی شد. آنها واقعاً لطف بزرگی به من کردند و نمی‌دانم چطور باید از این دو نفر تشکر کنم زیرا زندگی‌ام را نجات دادند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها