کد خبر : 73767

واکنش گل محمدی به خبر جدایی ستاره تیمش

واکنش گل محمدی به خبر جدایی ستاره تیمش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم در این شهر باصفا و خونگرم در کنار مردم خوب آبادان که همیشه مظهر خنده، عشق و مقاومت بودند حضور دارم.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان از هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم در این شهر باصفا و خونگرم در کنار مردم خوب آبادان که همیشه مظهر خنده، عشق و مقاومت بودند حضور دارم. باید یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را زنده نگه داریم. آبادان از اولین شهرهایی بود که مورد تجاوز قرار گرفت اما با ایستادگی زیاد توانستند شهر را حفظ کنند. خیلی حس خوبی دارم وقتی به این شهر باصفا می‌آیم. از همه آبادانی‌ها به دلیل استقبال خوبی که از ابتدای ورود ما به شهر تا رسیدن به هتل داشتند تشکر می‌کنم. از همه آبادانی‌ها طرفدار پرسپولیس تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی خیلی مهم و حساسی را پیش رو داریم. همه می‌دانیم هر هفته که به پایان بازی‌ها نزدیک تر می‌شویم، حساسیت ها هم بیشتر می‌شود. هر بازی شبیه فینال است و شاید بتوانم بگویم خود فینال است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازی با صنعت نفت هم خیلی مهم است زیرا تیم خوبی نشان داده است. شروع زیاد خوبی نداشتند اما در ادامه خیلی بهتر شدند و نتایج خوبی به دست آوردند. به منصوریان بابت تیم خوبی که ساخته تبریک می‌گویم. صنعت نفت تیم کاملا هماهنگ، منظم، تکنیکی، دارای ایده و تاکتیک است. برای هیچ کدام از دو تیم دیدار راحتی نخواهد بود.

گل‌محمدی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم از موقعیت‌های خود خوب استفاده کنیم. از بازیکنانم انتظار دارم فردا با تمرکز کامل، دوندگی و تلاش زیاد خود بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. می‌دانیم بازی راحتی برای ما نخواهد بود و ان‌شاءالله با تمرکز کامل بازی خوبی انجام بدهیم. هدف ما قطعا کسب سه امتیاز است و امیدوارم دیدار خوبی از دو تیم شاهد باشیم تا هواداران لذت ببرند. دوست داریم نتیجه هم همانی باشد که ما انتظار داریم.

وی درمورد نفرات غایب پرسپولیس مقابل صنعت نفت توضیح داد: هفته‌ها است امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی را در اختیار نداریم. هفته‌هایی هم بود که به خاطر کرونا برخی بازیکنان را نداشتیم. میلاد سرلک هم به دلیل مصدومیت در بازی فردا نخواهد بود. غایبان ما این نفرات هستند. سعید آقایی هم محروم است. 

سرمربی پرسپولیس درخصوص بحث اینکه میلاد سرلک قصد ادامه همکاری با این تیم را در فصل آینده ندارد، گفت: در یکی دو هفته آینده هم مذاکراتی برای ادامه فصل و تمدید قراردادش خواهیم داشت. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها