کد خبر : 73766

استقلال به خاطر این دو بازیکن قهرمان می شود

استقلال به خاطر این دو بازیکن قهرمان می شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هدف اصلی من و بازیکنانم قهرمانی است حتی اگر دو بازیکن ما را به لیگ یک ببرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از ظهر روز شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی فردا صحبت کنم، می‌خواستم به خاطر غیبت خود در نشست خبری دو بازی قبل عذرخواهی کنم. ترجیح دادم در فضای بهتری صحبت کنم. بازیکنانم از هر نظر شایسته‌ترین هستند. بازیکنان من با وجود مشکلات خیلی زحمت کشیده‌اند و با تمام وجود کار کرده‌اند. افتخار می‌کنم که سرمربی تیم بزرگی مثل استقلال هستم.

او افزود: بازیکنان من با وجود مشکلات روز به روز بهتر شدند و توقعات را بالا بردند. تیم ما پس از ۵ پیروزی پشت سر هم، یک تساوی مقابل نساجی گرفت و بعد از آن بازی حال تیم ما گرفته شد و این مشخص است که توقعات بالا رفته است. من مطمئن هستم که این جوانان می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند. ما اکثر انتخاب‌هایی که داشتیم درست بوده و بازیکنان باکیفیتی را در اختیار داریم. هدف اصلی من و بازیکنانم قهرمانی است حتی اگر دو بازیکن ما را به لیگ یک ببرند.

او ادامه داد: یزدانی و مرادمند بازیکنان مورد علاقه من و مثل چشمان من بودند. به خاطر آن‌ها هم که شده است قهرمان می‌شویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آن‌ها افتخار می‌کنم که برای سربلندی استقلال تلاش می‌کنند.

او درباره سیلوا، مدافع جدید برزیلی استقلال، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته شده بود و باید بازیکن آزاد جذب می‌کردیم، مقداری محدودیت داشتیم و به این نتیجه رسیدیم این بازیکن می‌تواند به ما کمک کند.

استقلال فردا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها