کد خبر : 73752

کدام حرف های مجری تلویزیون استقلال را خشمگین کرد

کدام حرف های مجری تلویزیون استقلال را خشمگین کرد

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای، نسبت به برنامه صبح دیروز ورزشگاه و اظهارات مجری این برنامه واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، دیروز و در یکی دیگر از قسمت های برنامه ورزشگاه، مجری این برنامه با اظهاراتی خطاب به دو تیم بزرگ پایتخت، خبرساز شد. وی در قسمتی مربوط به مظلوم بودن دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که سرخابی ها اقدام به مظلوم نمایی می کنند و تیم مظلوم گل گهری است که مقابل پرسپولیس با دست گل می خورد یا فجرسپاسی که با فن کشتی روزبه چشمی، دروازه اش باز می شود.

مجری برنامه ورزشگاه همچنین با کنایه به باشگاه استقلال اعلام کرد که آبی ها نباید ادای مظلوم بودن را در بیاورند چرا که مظلوم تیم پیکان است که دیدار جام حذفی آنها برابر آبی پوشان لغو شد تا خودروسازان خلع سلاح شده به مصاف استقلال بروند. صحبت هایی که با واکنش باشگاه استقلال نیز مواجه شد.

در بیانیه ای که منتشر شده، آمده است: چه اتفاقی تأسف‌آورتر از اینکه فردی در لباس مجری‌گری تلویزیون در ادامه حملات برخی برنامه‌های صداوسیما، بدون پرده‌پوشی به استقلال حمله می‌کند تا دم از مظلومیت چند تیم دیگر بزند؟

در ادامه نیز ذکر شده است: ورزش تلویزیون جولانگاه افرادی شده است که نه تنها قدمی برای رشد و پیشرفت فوتبال برنداشتند که سالهاست دقیقا در نقطه مقابل آن ایستاده‌اند. کاش جایگاه کارشناسی و نقد به افراد باصلاحیت و‌ منصف می‌رسید.

استقلالی ها با انتقاد از صحبت های مجری برنامه ورزشگاه نوشته اند: اگر قرار بود اتفاقی برای این افراد رخ دهد، پس از سالها فعالیت در فوتبال، اندکی خوشنامی برایشان باقی می‌ماند که حالا دنبال بدنامی نروند.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اینکه چرا در زمان سوت های اشتباه داوران علیه استقلال، واکنشی در تلویزیون رخ نداده، آمده است: اگر انصاف و عدالت حاکم بود، در روزهایی که حق استقلال به دلیل سوت‌های نادرست ضایع شد، مهر سکوت به لب نمی‌زدند و حالا این گونه ناراحتی خود از صدرنشینی استقلال را عیان نمی‌کردند.

استقلالی ها در پایان با انتقاد از نظارت مدیران صدا و سیما نوشته اند: مدیران مربوطه در سازمان صدا و سیما دقیقا بر چه اموری نظارت می‌کنند که امثال این فرد از مقابل دوربین‌های تلویزیون کنار نمی‌روند؟ امیدواریم روزی برسد که برخی افراد در لباس کارشناس و مجری، بدنامی را به گمنامی ترجیح ندهند و بر اساس انصاف و حقیقت سخن بگویند نه چیزهای دیگر.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها