کد خبر : 73739

خرید ازبک پرسپولیس هنوز چیزی نشان نداده

خرید ازبک پرسپولیس هنوز چیزی نشان نداده

شرزود تمیروف آخرین بازیکن خارجی پرسپولیس به حساب می‌آید. با جذب این بازیکن ازبک که در اصل وینگر است اما می‌تواند در خط حمله هم بازی کند تعداد بازیکنان خارجی پرسپولیس به 3 نفر رسید.

به گزارش ایران ورزشی، البته گفته می‌شود یحیی همچنان دنبال بازیکن خارجی است و قرار نیست تعداد خارجی‌های پرسپولیس به 3 محدود شود.

بازیکن معمولی در تمرین

با توجه به حضور شیرزود تمیروف در تمرینات دو سه روز اخیر پرسپولیس او در این سه جلسه تمرین چیزی از خود نشان نداده و یک بازیکن معمولی به نظر می‌رسد البته شاید قضاوت در مورد او زود باشد اما برخی معتقدند بازیکنی که کلاس فوتبال بالایی دارد را می‌توان در همین سه جلسه هم دید و به ویژگی‌های فنی‌اش پی برد.

جانشین علیپور!

با اعلام باشگاه پرسپولیس پیراهن شماره 70 پرسپولیس به شیرزود تمیروف رسید. لباسی که قبل از این متعلق به علی علیپور بود. علیپور یک فصل با این لباس آقای گل شد و دو فصل بیشترین تعداد گل را برای سرخ‌ها به ثمر رساند. شاید اگر شیرزود نصف علیپور هم گل بزند باید خوشحال باشیم.

امروز مشکل قرارداد حل می‌شود

با اینکه رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تأکید کرده بود که پرسپولیس بدهی قطعی خارجی ندارد و می‌تواند قرارداد بازیکن جدیدش را ثبت کند اما تا آخر هفته قبل قرارداد شیرزود تمیروف ثبت نشده بود و شاید امروز این اتفاق بیفتد. اگر این اتفاق بیفتد با توجه به صدور آی‌تی‌سی بازیکن ازبک، کارت بازی او صادر خواهد شد و می‌تواند در بازی با صنعت نفت تیمش را همراهی کند.

2 میلیارد برای نیم فصل

با توجه به آنچه در سایت کدال منتشر شده قرارداد بازیکن ازبک پرسپولیس 250 هزار یورو است که رقم 7 میلیارد 169 میلیون و 750 هزار تومان می‌شود. البته این رقم برای قرارداد یک سال و نیمه او ثبت شده است. با این حساب می‌توان گفت این بازیکن احتمالاً برای نیم فصل (10 بازی باقیمانده لیگ برتر و در نهایت سه بازی جام حذفی) چیزی بیش از 2 میلیارد تومان خواهد گرفت و برای فصل بعد قراردادی حدوداً 5 میلیارد تومانی دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها