کد خبر : 73737

بهانه های عجیب 3 بازیکن کلیدی پرسپولیس / پیشنهاد خارجی داریم؛ با این رقم‌ها نمی‌مانیم

بهانه های عجیب 3 بازیکن کلیدی پرسپولیس / پیشنهاد خارجی داریم؛ با این رقم‌ها نمی‌مانیم

پرسپولیس در حال جمع‌آوری امتیاز است تا وارد فاز قهرمانی دوباره شود. آنها برای رسیدن به این خواسته، روحیه خوبی دارند و بعد از کسب برد مقابل مس رفسنجان و کاهش امتیاز با استقلال، منتظرند تا روزهای بهتری را رقم بزنند و قبل از پایان سال، به صدر جدول برسند.

به گزارش ایران ورزشی، این جملاتی که خواندید، حاکی از شرایط بسیار خوب و گل ‌و بلبل سرخپوشان پایتخت است اما این سکه، روی دیگری هم دارد. آنها به اندازه کافی پول دریافت نکرده‌اند و از طرفی، امکانات کافی برای تمرینات مناسب ندارند. حداقل اینکه همواره معترض هستند و کمتر دیده شده یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌هایش، غرولند نکند و اعتراضی نسبت به وضعیت تیم و باشگاه نداشته باشد!

نکته مهم‌تر، بحث تمدید قراردادهاست. فصل که به پایان برسد، 10 بازیکن پرسپولیس آزاد می‌شوند. سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، رضا اسدی، مهدی مهدی‌خانی، علی شجاعی و محمد شریفی. البته قرارداد حامد لک هم در حال اتمام بود که هفته قبل به محل باشگاه مراجعه کرد و پای برگه تمدید قراردادش مهر و امضا شد. رضا درویش امیدوار است بزودی و طی دو هفته آینده با 4 بازیکن دیگر هم به توافق نهایی برسد و در فروردین ماه با آنها تمدید کند. سیدجلال هنوز تصمیم به خداحافظی یا ادامه فوتبال نگرفته و تکلیف رضا اسدی و مهدی‌خانی هم مشخص نیست؛ احتمالاً آنها از جمع سرخپوشان جدا می‌شوند.

سه بازیکن دیگر باقی می‌مانند که هنوز هیچ چراغ سبز یا نکته امیدوارکننده‌ای برای تمدید قرارداد از زبان‌شان خارج نشده است. احسان پهلوان، مهدی ترابی و میلاد سرلک نه تنها در مورد تمدید با باشگاه مصمم نیستند بلکه پیام‌هایی از سمت‌‎شان به مدیریت ارسال می‌شود که بوی جدایی می‌دهد. یکی از نزدیکان باشگاه در این مورد، ماجرای جالبی را برای‌مان تعریف کرد: «دو نفرشان از رقم فعلی قرارداد ناراضی هستند. آنها می‌گویند کمتر از 8 یا 9 میلیارد تومان امکان ندارد قرارداد ببندند. یک نفر هم مدام می‌گوید برای آینده‌اش نقشه‌های جدیدی کشیده و می‌خواهد لژیونر شود.»

با این حساب درویش برای حفظ این سه نفر باید یک چالش جدی را پیش‌ روی خود تجربه کند. فصل قبل نیز این چالش در باشگاه وجود داشت اما قرارداد اکثر بازیکنان امضا شد. امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری و... از جمله بازیکنانی بودند که در تیم ماندند. محمدحسین کنعانی‌‎زادگان هم طبق ادعای خودش از باشگاه جدا شد. سرنوشت احمد نوراللهی و شهریار مغانلو هنوز جای سؤال دارد زیرا هر دو نفر برای تمدید قرارداد، قول‌های جدی به مدیریت وقت باشگاه دادند ولی در نهایت سر از تیم‌های دیگر درآوردند. حالا هم زمان و شرایط علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و باید خیلی خوش‌شانس باشد که با همه بازیکنان تمدید قرارداد کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها