کد خبر : 73725

رقم قرارداد استقلال و پرسپولیس مشخص شد + عکس

رقم قرارداد استقلال و پرسپولیس مشخص شد + عکس

رقم قرارداد بازیکنان و مربیان تیم‌های سرخابی ساعاتی پیش در سامانه کدال بارگذاری شد.

به گزارش ورزش سه، صبح امروز مدارک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در وبسایت کدال منتشر شده که بر این اساس مجموع قرارداد بازیکنان این دو تیم و کادرفنی آنها نیز قرار گرفته است.

بر این اساس باشگاه پرسپولیس به طور مجموع برای بازیکنان داخلی و مربیانش ۱۲۵ میلیارد تومان هزینه کرده است که عدد ۵۰۰ هزار دلاری هم به عنوان هزینه خارجی‌ها به این رقم باید اضافه شود.

در قسمت باشگاه استقلال ۱۶۲ میلیارد برای تیم بزرگسالان عنوان شده و البته جزییات دیگری نیامده است.

* رقم قرارداد بازیکنان و کادر پرسپولیس

بر این اساس باشگاه پرسپولیس برای اعضای کادرفنی خود رقم ۲۹ میلیارد تومان را هزینه کرده است. یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، حمید مطهری، داوود فنایی و همچنین دو آنالیزور و یک بدنساز اعضای کادرفنی پرسپولیس هستند.

اما نکته جالب اینکه کادر بازیکنان ایرانی پرسپولیس که اینجا ۲۴ نفر ذکر شده است، روی هم ۹۵ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان خرج روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته‌اند.

بر اساس این اطلاعات منتشره، رقم قرارداد وحدت حنانوف و منوچهر صفروف هر یک  110هزار دلار  به ازای هر سال است.

 

* رقم قرارداد استقلالی‌ها

بر اساس مدارک ارائه شده توسط باشگاه استقلال، الی پوشان برای مجموعه ورزشگاه آرارات تهران یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌اند و همچنین همین رقم برای اجاره مسکن رودی ژستد پرداخت شده است.

در قسمت مربوط به قرارداد بازیکنان و مربیان تیم بزرگسالان استقلال آمده که رقم ۱۶۲ میلیارد و ۶۰۰ تومان در این قسمت هزینه شده است. استقلال به طور جداگانه اعلام نکرده که چه رقمی برای بازیکنان و مربیان پرداخت می‌شود.

تیم‌های پایه استقلال هم دو میلیارد تومان را روی دست باشگاه هزینه می‌گذارند.

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها