کد خبر : 73724

یحیی قید بازیکن محبوبش را زد

یحیی قید بازیکن محبوبش را زد

شنیدیم امید عالیشاه از یحیی گل محمدی خواسته است او را برای کمک به تیم و بازی کردن به آبادان ببرد.

به گزارش خبرورزشی، کاپیتان دوم پرسپولیس به دلیل نیاز پرسپولیس و دست های خالی یحیی گل محمدی در دیدار سوپرجام با وجود مصدومیت بازی کرد. امید عالیشاه از ناحیه زانو مصدوم بود و هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود و بازی برابر فولاد خوزستان در سوپرجام این بازیکن را از بازی های رسمی پرسپولیس دور کرد.

شماره ۲ پرسپولیس حالا دو، سه روزی می‌شود در تمرینات پا به توپ شده است و دوست دارد زودتر برگردد و بازی کند اما یحیی گل محمدی که تجربه تلخی از سوپرجام و بازی دادن به امید عالیشاه دارد نمی‌خواهد ریسک کند.

پرسپولیس در خط میانی و به عنوان وینگر و هافبک هجومی مهره هایی نظیر؛ احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و حتی علی شجاعی را در اختیار دارد و دست یحیی گل محمدی از این حیث پُر است. از طرفی یحیی گل محمدی به تجربه امید عالیشاه در بازی حساس دربی نیاز دارد و می‌خواهد کاپیتان دوم تیمش را برای بازی با استقلال حفظ کند.

بنابراین احتمال بازی دادن به امید عالیشاه در دیدار با صنعت نفت بسیار اندک است و شاید اصلا یحیی گل محمدی او را با خودش به آبادان نبرد. هرچند امید عالیشاه خودش دوست دارد در این سفر حداقل کنار بروبچه های پرسپولیس باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها