کد خبر : 73698

امید استقلالی ها ناامید شد | کارت بازی یزدانی و مرادمند صادر شد

امید استقلالی ها ناامید شد | کارت بازی یزدانی و مرادمند صادر شد

دو مدافع سرباز استقلال سرانجام قرارداد خود با باشگاه ملوان را نهایی کرده و کارت بازی آن‌ها نیز برای لیگ یک از سوی سازمان لیگ صادر شد.

به گزارش "ورزش سه" در پایان یک غائله‌‌ پر سر و صدا در فوتبال ایران، در موعد مقرر اعزامی‌های اسفندماه (که بارها از سوی سازمان نظام‌وظیفه اعلام شده بود) حسین مرادمند و سیاوش یزدانی از جمع بازیکنان استقلال جدا شده و قرارداد خود با تیم جدیدشان را به امضا رساندند.

با توجه به کد یگان خدمتی آن‌ها که مربوط به ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، مرادمند و یزدانی امکان حضور در تیم دسته اولی ملوان بندرانزلی را داشتند و این دو بازیکن تصمیم گرفتند تا بدون احتساب وعده‌های اخیر باشگاه استقلال، تصمیم خود را نهایی کرده و تیم جدیدشان را انتخاب کنند.

بعد از امضای قرارداد مرادمند و یزدانی با ملوان برای شروع رسمی خدمت سربازی، با پیگیری مسئولان باشگاه ملوان کارت بازی‌شان هم صادر شد اما دو بازیکن تازه‌وارد ملوان در مسابقه‌ شنبه برابر قشقایی شیراز در جمع شاگردان مازیار زارع نخواهند بود و از روز یک‌شنبه تمرین رسمی خود را در ملوان آغاز می‌کنند.

گفتنی است که موازی با امضای قرارداد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی با ملوان، باشگاه استقلال شکایت خود از سازمان نظام‌وظیفه را همراه با ادله‌ خود به دیوان عالی اداری کشور برده و مدیران استقلال امیدوارند با پیروزی در این محکمه‌ مهم بتوانند بازیکنان سرباز خود را بار دیگر در اختیار بگیرند.

اما بعید به نظر می‌رسد که شرایط یزدانی و مرادمند تغییری در آن حاصل شود و این دو بازیکن در دو فصل آتی با پیراهن ملوان که بخت اول صعود به لیگ برتر فوتبال ایران برشمرده می‌شود، در رقابت‌های فوتبالی حضور خواهند داشت و خدمت مقدس سربازی‌شان را می‌گذراندند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها