کد خبر : 73656

یک استقلالی یقه پرسپولیس را می‌گیرد!

یک استقلالی یقه پرسپولیس را می‌گیرد!

پیشکسوت استقلال گفت: در رابطه با موضوع سیاوش یزدانی و استقلال مدیریت باشگاه باید طوری ماجرا را جمع و جور کند که لطمه‌ای به استقلال وارد نشود. چون استقلال بهترین فرصت را برای قهرمانی در لیگ برتر در اختیار دارد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی فنونی زاده ، درباره اتفاقات اخیر مرتبط با افشاگری سیاوش یزدانی درباره عملکرد مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم، نسبت به موضوع سربازی‌ها همچنین بازی با گل گهر سیرجان و مسائل دیگر مربوط به لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد.

از اوضاع و احوال باشگاه استقلال خبر دارید؟

متاسفانه باز هم عده ای که دنبال برهم‌زدن آرامش تیم استقلال هستند و کارشان را شروع کرده‌اند تا این دفعه با موضوع جدیدی استقلال را به حاشیه ببرند. تا پارسال هر مدیری می‌آمد در روزهای آخر فصل ماموریت داشت باشگاه را به هم بریزد، اما حالا که مدیرعامل باشگاه خودش عامل ایجاد آرامش در تیم است بحث سربازی را به راه انداختند تا وضعیت تیم خراب شود.

به اعتقاد شما این اتفاقات چه تاثیری بر تیم استقلال می‌گذارد؟

بالاخره نبودن این دو بازیکن خودش یک نوع مشکل است، ولی حالا هم که این دو بازیکن نیستند باز می‌بینیم که زیر پای سیاوش می‌نشینند تا علیه مجیدی و آجورلو مصاحبه کند. اصلا انگار نشسته‌اند سناریو می‌نویسند که استقلال را به هم بریزند.

شنیدید امروز تعدادی از طرفداران استقلال مقابل وزارت ورزش جمع کرده بودند؟

چه فایده ای دارد؟ وقتی کسی نخواهد صدای این هواداران را بشنود اگر آنجا توپ هم در کنند باز هم کسی متوجه نمی‌شود.

زیر پای سیاوش نشستند تیم را به هم بریزد/ برای استقلال دوباره همان سناریو را نوشتند/ یک استقلالی یقه پرسپولیس را می گیرد!

شما در این میان حق را به چه کسی می‌دهید؟ سیاوش یزدانی یا مسئولان باشگاه؟

قطعاً آقایان آجرلو و مجیدی قصد بدی نداشته‌اند. آنها که نمی‌خواستند اتفاق بدی برای بازیکنان سربازتیم بیافتد. حتما آنها راهی برای این کار در نظر داشتند که نشده! قطعا اگر خود یزدانی هم دنبال کارها می‌رفت نمی‌توانست تغییری در آن ایجاد کنند. وقتی آجرلو نتوانست کاری برای یزدانی انجام بدهد یعنی یزدانی هم قطعاً نمی‌توانسته. دیگر خود آقای آجرلو آخر این کارهاست. به نظرم الان هم یزدانی باید دیگر دنبال این ماجرا نگیرد تا آرامش استقلال به هم نخورد. استقلال بهترین شرایط را برای کسب عنوان قهرمانی دارد و می‌تواند با چند برد دیگر جام را به خانه بیاورد.

بازی با تیم گل گهر سیرجان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

گل‌گهر یکی از حساس‌ترین بازی‌های استقلال است. خیلی تیم خوبی است. امیرخان هم که استقلال را به خوبی می‌شناسند. به نظرم با این همه استقلالی که در تیم گل گهر حضور دارند استقلال الف با استقلال ب بازی دارد. مانند آن زمان که تیم ملی الف و ب داشتیم. استقلال این بازی را ببرد بیش از پیش به قهرمانی نزدیک می‌شود.

شرایط پرسپولیس که دوباره فاصله اش با استقلال را کم کرد چطور است؟ به نظر شما وضعیت برای استقلال خطرناک شد؟

نه! اصلا هم چنین چیزی نیست. مطمئنا آنها در آبادان زمین گیر می‌شوند. البته نمی‌دانم چرا تیم صنعت نفت از آن پتانسیل واقعی خودش استفاده نمی‌کند. من برخی از بازی‌های اخیر این تیم را دیدم. بازیکنانش فقط می‌آیند تا فوتبال بازی کنند و دنبال امتیازگیری نیستند! ولی حتم دارم منصوریان یقه پرسپولیس را در آبادان خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها